Meg + 2 prinsesser Skrevet 1. mai 2008 #1 Skrevet 1. mai 2008 greier dere å rokke med rokkeringen!? Fyttihelsikke, klarte en halv gang jeg, før hele dritten datt på tåa mi, så nå ligger den i skammekroken enn så lenge. *sinna* Øvelse gjør mester----- Eller?
Gjest Skrevet 1. mai 2008 #2 Skrevet 1. mai 2008 Store hoftebevegelser og ikke sånn kjempemye fart, øvelse gjør absolutt mester..og blåmerker hehe:D
Meg + 2 prinsesser Skrevet 1. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. mai 2008 Aha! Dytta bånn gass jeg, hehe.. Svingte ganske bra ja, hihi. MEN er det lettere jo større den er? Tok av et ledd jeg,synes den var så gedigen. Off, hva har jeg surra meg borti:P
Gjest Skrevet 1. mai 2008 #4 Skrevet 1. mai 2008 Det er lettere om du setter på det leddet for det er vekter i leddene, så når du tar bort ett blir ringen lettere og da blir det vanskeligere å rocke med den;) Haha sist jeg dro bånn gass med min flaksa den plutselig av over hodet på meg av alle ting haha:P
Meg + 2 prinsesser Skrevet 1. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 1. mai 2008 Okey, da tar jeg på det sist ledet igjen da, hihi. Men først får den stå ferdig i skammekroken tror jeg;) Over hodet ja, ehehe! Bør være litt forsiktig jeg da;)
Gjest Skrevet 1. mai 2008 #6 Skrevet 1. mai 2008 Det er egentlig ganske gøy når man først får teken på det
Meg + 2 prinsesser Skrevet 1. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 1. mai 2008 Da håper jeg at jeg får dreisen fort, ellers er jeg redd jeg mister interessen:P Takk o Gud for at jeg ikke er utålmodig:P
Zyan Skrevet 1. mai 2008 #8 Skrevet 1. mai 2008 når jeg rocker er beveger jeg meg knapt..lurer på om jeg må overdrive bevegelsene for å få en effekt.. Den suser jo rundt i stor fart..men jeg trenger jo nesten ikke bevegelser..
Meg + 2 prinsesser Skrevet 1. mai 2008 Forfatter #9 Skrevet 1. mai 2008 Har du ikke merket noe rundt midjen, mener du? Hvor lenge har du holdt på da?
Zyan Skrevet 1. mai 2008 #10 Skrevet 1. mai 2008 jo, syntes jo jeg merker noe, strammer og ser litt mindre ut. Men har ikke målt før jeg begynte heller. Begynte å lure litt her jeg sitter nå, siden jeg ikke beveger meg så mye.. men, samtidig syntes jeg jo jeg merker en liten forskjell. Rocket siden tja..3-4 uker tro?
Meg + 2 prinsesser Skrevet 1. mai 2008 Forfatter #11 Skrevet 1. mai 2008 Får kanskje måle meg jeg da, om den kommer seg ut av skammekroken;) men hvor skal jeg måle? *grønn* Bra du merker forskjell!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå