Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Holder de hva de lover? Hvilke erfaringer sitter dere (som har kjøpt disse) igjen med?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De fleste jeg hører om erfaringer fra sier aldri mere. De slipper gjennom fuktighet og det er jo ikke akkurat behagelig å være våt på beina.

Skrevet

Gubben hadde det ett år, og han sa aldri mer geox. Ville aldri kjøpt det til snuppa da. Hun kommer nok til å plaske litt mer i dammer enn det gubben gjør :)

Skrevet

Vi er foreløpig fornøyd.

Snuppa bruker dem når det er tørt ute, så vi har ikke opplevd at hun er fuktig eller våt på føttene. Til plaskevær eller når det er fuktig på bakken bruker hun andre sko.

Må nesten ha et skopar til enhver anledning = )

Skrevet

Vi har bare brukt geox sko til snuppa de siste 2 åra som joggesko og sandaler og er kjempefornøyd med dem. De er stødige fine og hun blir aldri klam på foten.

Og vi klarer faktisk å sette på henne gummistøvler om det er vått på bakken for da kan joggesko bli våte og stygge, ikke minst, uansett hva det står på dem.

Skrevet

Både jeg og gubben har disse, og selv om de kanskje ikke er like klamme som vanlige joggesko skal det bare litt fuktighet til før vi er grisevåte på beina. Hurra for Ecco sier nå jeg

Skrevet

De fleste joggesko blir jo ikke våte inni fordi om det er vått på bakken. Snakker ikke om vanndammer som krever gummistøvler....

Skrevet

Gullet på 5 år hadde Geox som høst sko i fjor. De var kjempefine, men da de ble slitt var de ikke noe særlig. Nå skulle han på død og liv ha Geox som joggesko (bare fordi de var blå og hadde blått lys) og vi har vært veldig fornøyd så langt. De er dyre da, så jeg vet egentlig ikke om man får det man betaler for når det gjelder Geox. Men han er aldri klam på bena og jeg har ikke opplevd at han har blitt våt selvom han har brukt dem når det er vått ute.

Skrevet

Vi er så langt veldig fornøyde! Stødige, lette joggesko, sitter godt på foten. Bruker støvler når det er vått, så har ikke opplevd at snuppa har blitt våt pga "luftehullene" i skoene.

Skrevet

Virket som gutten vår syns det var gode å ha på da han brukte dem, nå er de akkurat blitt tatt frem til lillebror.

(Ja, vi arver sko... Rett og slett)

Skrevet

Lette og gode sko, gullet elsker sine. :-) Deilig, for hun er av dem som fort blir varm og svett på bena, nå er hun mye tørrere, har jeg merka.

I vått og fuktig vær, og på våt bakke, bruker vi ikke joggesko.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...