Gå til innhold

Koldtbord, hva kan jeg IKKE spise?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal i konfirmasjon til Søndag og da skal det være koldtbord, så hva er det jeg absolutt IKKE bør spise?

Kan jeg spise roastbif for eksempel? (elsker det :P) hihi

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei det kan du ikke.

og ikke spekemkat om der er. eller mykoster, men det er sikkert ikke vanlig på koldtbord.

hold deg til godt varmebehandlet mat,brød og salater.

Skrevet

Okay, sånne oster spiser jeg ikke så den er grei...

Bare hørt noen si at en kan spise roastbif, men da lar jeg vær sånn for sikkerhetsskyld da:)

Skrevet

skulle ønske vi kunne.... men jordmoren sa nei til meg i alle fall. siden den ikke har vært varm nok i midten og evt bakterier kan overleve.

Skrevet

å fenalår å spekemat...:) e tonkt å holde sæ oinna all den goe maten på koldtbord, va i 50 års dag før påska... ska bli gått å få ungen ut så man kan spise all den goe maten ijæn:)

Skrevet

Hvordan går det med deg forresten ?

Har du sv.skapsforgiftning ?

Skrevet

Nei jeg har ikke det, urin og blodtrykk var fint:)

Men jeg sliter veldig med kraftig hodepine, intens kvalme, svimmelhet og enorm trøtt het, sovner så fort jeg setter meg..

Dette er fjerde svangerskapet mitt og så ille jeg er nå har jeg aldri vært med de andre, men jeg veit jo at ingen svangerskap er like, men dette tar på... Jeg tåler ingenting og orker minimalt:(

Har hatt det sånn i ei uke nå....

Skrevet

Skal i konfirmasjon til søndag jeg også, koldtbord der. Og så jeg som stort sett bare pleier å spise spekemat, røkelaks og ost fra sånne steder (og salat da såklart)! Hehe, dette blir lett....Er ikke så glad i den varmmaten som pleier å være, og sånne dressing-/majones-baserte saker kan jeg ikke fordra. Håper de har no grovbrød der da, så kan jeg spise det med smør ;) Neida, skal nok ikke sulte. Kokt laks skal vel gå hvis de har det der.... Koselig blir det iallefall :) (I min mors bunad)

Skrevet

Huff, kanskje du mangler noe ? Allergi ?

Godt det ikke er sv.skapsforgiftning, da : )

Skrevet

Ja jeg har gress og pollen allergi.

Men trudde ikke det var pga det heller. Har jo ikke hatt sånne symptomer når det gjelder allergi med de andre barna. men men, håper det går over snart...

Ja jeg blei letta da det ikke var sv.forgiftning.... Puuhhh...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...