_hønemor_til_4_nydelige_ Skrevet 1. mai 2008 #1 Skrevet 1. mai 2008 Skal i konfirmasjon til Søndag og da skal det være koldtbord, så hva er det jeg absolutt IKKE bør spise? Kan jeg spise roastbif for eksempel? (elsker det ) hihi
elin og gutta;) Skrevet 1. mai 2008 #2 Skrevet 1. mai 2008 nei det kan du ikke. og ikke spekemkat om der er. eller mykoster, men det er sikkert ikke vanlig på koldtbord. hold deg til godt varmebehandlet mat,brød og salater.
_hønemor_til_4_nydelige_ Skrevet 1. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. mai 2008 Okay, sånne oster spiser jeg ikke så den er grei... Bare hørt noen si at en kan spise roastbif, men da lar jeg vær sånn for sikkerhetsskyld da:)
elin og gutta;) Skrevet 1. mai 2008 #5 Skrevet 1. mai 2008 skulle ønske vi kunne.... men jordmoren sa nei til meg i alle fall. siden den ikke har vært varm nok i midten og evt bakterier kan overleve.
pusi og lille pusi:) Skrevet 1. mai 2008 #6 Skrevet 1. mai 2008 å fenalår å spekemat... e tonkt å holde sæ oinna all den goe maten på koldtbord, va i 50 års dag før påska... ska bli gått å få ungen ut så man kan spise all den goe maten ijæn:)
Gjest Skrevet 1. mai 2008 #7 Skrevet 1. mai 2008 Hvordan går det med deg forresten ? Har du sv.skapsforgiftning ?
_hønemor_til_4_nydelige_ Skrevet 1. mai 2008 Forfatter #8 Skrevet 1. mai 2008 Nei jeg har ikke det, urin og blodtrykk var fint:) Men jeg sliter veldig med kraftig hodepine, intens kvalme, svimmelhet og enorm trøtt het, sovner så fort jeg setter meg.. Dette er fjerde svangerskapet mitt og så ille jeg er nå har jeg aldri vært med de andre, men jeg veit jo at ingen svangerskap er like, men dette tar på... Jeg tåler ingenting og orker minimalt:( Har hatt det sånn i ei uke nå....
tinemor82 Skrevet 1. mai 2008 #9 Skrevet 1. mai 2008 Skal i konfirmasjon til søndag jeg også, koldtbord der. Og så jeg som stort sett bare pleier å spise spekemat, røkelaks og ost fra sånne steder (og salat da såklart)! Hehe, dette blir lett....Er ikke så glad i den varmmaten som pleier å være, og sånne dressing-/majones-baserte saker kan jeg ikke fordra. Håper de har no grovbrød der da, så kan jeg spise det med smør Neida, skal nok ikke sulte. Kokt laks skal vel gå hvis de har det der.... Koselig blir det iallefall (I min mors bunad)
Gjest Skrevet 1. mai 2008 #10 Skrevet 1. mai 2008 Huff, kanskje du mangler noe ? Allergi ? Godt det ikke er sv.skapsforgiftning, da : )
_hønemor_til_4_nydelige_ Skrevet 1. mai 2008 Forfatter #11 Skrevet 1. mai 2008 Ja jeg har gress og pollen allergi. Men trudde ikke det var pga det heller. Har jo ikke hatt sånne symptomer når det gjelder allergi med de andre barna. men men, håper det går over snart... Ja jeg blei letta da det ikke var sv.forgiftning.... Puuhhh...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå