Thea født feb09. Termin mai11 Skrevet 1. mai 2008 #1 Skrevet 1. mai 2008 Var hos gynikologen i går.. Og da var den kortvarige gleden over. Spontanabort. Andre gang.... Han sier at det er helt normalt men jeg klarer liksom ikke ta det med ro.... samboer har vært så snill og vi skal prøve igjen når blødningen har stoppet, men forde er jeg lei meg og urolig... Huff noen som har prøvd rett etter en spontanabort????
*Lunamor* Skrevet 1. mai 2008 #2 Skrevet 1. mai 2008 Trist å høre om sa din..skjønner godt at sikkert er både kjempe lei deg og skuffa. Det positive du må ta med deg er at du tydeligvis er istand til å bli gravid! Hvis du leser om alle de som er blitt gravid her inne de siste ukene,så er det veldig mange av de som nettopp har hatt en sa. Både mamma2ppetter sa og 9825#jippi9825#. De ble gravide både rett etter sa uten og vente på tr og 1 pp etterpå. Kanskje du kan høre med de? Noen sier man skal vente på tr før man setter i gang prøvinga, mens andre bare kjører på. Jeg synes at så lenge man føler at kroppen har ryddet opp og man har psyke klar for å prøve på nytt, så gjør du det:) Ønsker deg lykke til! Håper du blir raskt gravid igjen:) God klem herfra!
gima Skrevet 1. mai 2008 #3 Skrevet 1. mai 2008 Hei Trist om høre om din SA. Var du langt på vei? Jeg vil bare få komme med en solskinnshistorie til deg for å prøve å muntre deg litt opp. Jeg opplevde Sa 7 mars. Vi fikk beskjed av både fastlegen og gyn at vi bare kunne prøve på igjen. Det ble jo litt sånn halvhjertet prøving uten el testing, men tror du ikke at spiren satt! I går, nesten 8 uker etter SA, testet jeg positivt på legekontoret. Er allerede 5+6 på vei. Vet jo ikke om det kommer til å gå bra denne gangen heller, men vi må bare ha trua. Masse lykke til! Bruk noen uker på å bearbeide og bestem så om dere vil prøve på igjen. Det er ikke bare lett å prøve før man har hatt en mens. Man vet liksom ingenting om IKM eller noen ting. Men jommen er det verdt det når man får en positiv test! Skal krysse fingrene for deg. Sender masse babystøv din vei også...
¤suzy¤07¤09¤okt10 Skrevet 1. mai 2008 #4 Skrevet 1. mai 2008 uff..ikke gøy å høre! Alltid lov å være lei seg og føle det er urettferdig! Jeg prøvde med en gang blødningene(brun utflod lignet det på) hadde gitt seg, så hoppt vi i det!Da vi begynte igjen var det gått nøyaktig ei uke siden utskrapningen. Holder fremdeles på å prøver:( Det er ikke noe medisinsk grunn for å vente, bare at en lettere kan finne ut hvor langt man er på vei hvis en venter en mens! Ønsker deg masse lykke til videre!Håper neste gang blir din!klem
scoobydo Skrevet 1. mai 2008 #5 Skrevet 1. mai 2008 Det sies jo at man er mer fruktbar rett etter man har hatt en MA eller SA! Så om du/dere føler dere klar for det er det bare å prøve igjen... er som Orkide sier.. man har dessverre ingen garantier for at det går bra neste gang.. men er ikke så ofte at man får 3 SA på rad... Har akkurat hatt en MA for et par uker siden og vi begynte rett på prøvingen igjen.. Lykke til
Gjest Skrevet 1. mai 2008 #6 Skrevet 1. mai 2008 Huff så trist å høre. Vil bare bare gi deg en stor klem :-)
Thea født feb09. Termin mai11 Skrevet 2. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 2. mai 2008 Takk for alle koselige og positive svar:) Det er trist, men også godt og høre at det er og har vært flere i samme situasjon. Da er man liksom ikke aleine. Jeg var nok ikke mer en 6-7 uker på vei, men gledes følelsen kommer jammen fort. Det ser ut til at jeg slipper utskrapning så så fort blødningen gir seg så får vi sette igang. Takk igjen for mange koselige svar:) Mange klemmer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå