Milla med spettn :) Skrevet 1. mai 2008 #1 Skrevet 1. mai 2008 hei. Jeg har nettopp begynt på uke 10 idag. har ligget med feber opp mot 38,5 siden søndag og hatt store smerter i hodet og bihulene. er dette farlig for fosteret? jeg ringte legen min på mandag som sa jeg ikke måtte ta noen tabletter fordi det kunne være farlig, men da feberen fortsatte å stige ringte jeg legevakten senere i uka som sa dette bare var tull og at jeg kunne ta paracet. leser her inne at det er flere som tar paracet. men kan fosteret ha blitt skadet av at jeg har ligget syk så lenge??? hilsen redd
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 1. mai 2008 #2 Skrevet 1. mai 2008 Jeg hadde feber på 38,5+ en uke, og legen sa det ikke var farlig. Men ta gjerne paracet innimellom. Ikke ibux.
LabbogLine Skrevet 1. mai 2008 #3 Skrevet 1. mai 2008 Paracet kan du trygt ta, så lenge du ikke overstiger maksimal dosering. Man skal selvfølgelig ha som hovedregel å kun ta legemidler når det er nødvendig, men paracet er helt trygt å bruke mot feber og smerter. mener å ha lest at feber over 38.5 kan være skadelig for fosteret, men vet ikke hvordan det er når man har feber på under 38.5...
LabbogLine Skrevet 1. mai 2008 #4 Skrevet 1. mai 2008 ..... men jeg tror nok det har gått helt fint:)
LabbogLine Skrevet 1. mai 2008 #5 Skrevet 1. mai 2008 fant dette om emnet: http://www.dagensmedisin.no/nyheter/2002/12/18/feber-ikke-farlig-for-gravi/index.xml
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå