Gå til innhold

gravid og feber i ei uke. hjelp!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

hei.

 

Jeg har nettopp begynt på uke 10 idag. har ligget med feber opp mot 38,5 siden søndag og hatt store smerter i hodet og bihulene. er dette farlig for fosteret? jeg ringte legen min på mandag som sa jeg ikke måtte ta noen tabletter fordi det kunne være farlig, men da feberen fortsatte å stige ringte jeg legevakten senere i uka som sa dette bare var tull og at jeg kunne ta paracet. leser her inne at det er flere som tar paracet. men kan fosteret ha blitt skadet av at jeg har ligget syk så lenge???

 

hilsen redd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde feber på 38,5+ en uke, og legen sa det ikke var farlig. Men ta gjerne paracet innimellom. Ikke ibux.

Skrevet

Paracet kan du trygt ta, så lenge du ikke overstiger maksimal dosering. Man skal selvfølgelig ha som hovedregel å kun ta legemidler når det er nødvendig, men paracet er helt trygt å bruke mot feber og smerter. mener å ha lest at feber over 38.5 kan være skadelig for fosteret, men vet ikke hvordan det er når man har feber på under 38.5...

Skrevet

..... men jeg tror nok det har gått helt fint:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...