Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva slags skjorte ville dere valgt til 17.mai?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er veldig svak for hvite eller lyseblå skjorter med slips til jeg da...

Skrevet

En litt tøff, men pen skjorte. Ikke slips - synes det passer best til gamle gubber.

Skrevet

Eksempel? Link?

 

Det er også fint med vest, men tror jeg skal begrense det til ny skjorte.

Skrevet

Gutten vår har flest hvite og lys blå skjorter og en lys rosa til pent.

Noen hvite og blå stripet og rutet.

Og noen blå og beige/ brune til hverdagsbruk.

 

Men til jul, 17. mai, og andre store feiringer ("runde" bursdager, ol.) er det hvit skjorte og slips som gjelder.

 

 

 

Fant en pen hvit skjorte på exit som han kommer til å bruker 17. mai ;-)

Skrevet

Hvor mye kostet den?

Skrevet

Blir også å gå i vest, dressbukse og dressjakke og slips.

 

Må bare finne nye sko til han så er han klar for 17. mai.

 

 

 

 

Han fikk, bare så det er nevnt, velge selv hva han ville ha på seg.

Han kunne om han fikk velge gått i skjorte, slips og pene sko hver dag.. (Sannsynligvis fordi pappaen bruker dette på jobb).

Skrevet

Skal gå og se om jeg finner kvitteringen, tror ikke den var så dyr ;-)

Skrevet

Så morsomt! Høres ut som en stram liten kar!

Skrevet

Skjorta kostet 199,95 (Nydelig skjorte).

 

 

 

 

Skrevet

Alt du gjør for meg... takk!

Skrevet

hehe.. Han er 3 år og så irritert fordi ikke mor kan finne pensko med "firkantet" tupp til han. Han vil absolutt ikke ha "runde" pensko.

 

Har kjøpt hele antrekket hans på exit.

 

Lillesøster er ikke fullt så opptatt av antrekket ennå, så hun har fått et sett (mexx, kjøpte på babyshop, de har fått utrolig mye fint der nå) med grå bukse i lin/bomull og en hvit og grå tunika + solhatt i samme mønster (ja, vi håper på sol - er uhelbredelig optimist).

Hun blir nok å gå i hvite sandaler og en hvit liten jakke utenpå.

Skrevet

Hun høres nydelig ut!

 

Gleder du deg til 17.mai?

Skrevet

Hehe.. vet ikke helt hvor mye jeg gleder meg selv, er en strevsom dag

(er ikke helt i form, så jeg må nok kaste inn håndkle før dagen er over) men gleder meg på andres vegne. På barnas, besteforeldrene og oldeforeldrene som 17. mai betyr særlig mye for.

 

Lillemor skjønner jo ikke mye av det, men hun blir helt vill og elsker å veive med flagget, så det blir bra ;-)

Skrevet

Planlegg godt og velg ut de tingene som betyr mest for barna at du er med på. Hvil deg når du kan. Bedre å hvile litt nå og da enn å bli helt utslitt!

Skrevet

Mm.. Heldigvis skal barnehagen gå i tog på fredagen og da har vi mulighet til å kjøre helt ned og det er nok det viktigste for gutten. 17. mai kommer nok alle besteforeldrene og flere av oldeforeldrene å være der så om jeg trekker meg tilbake litt vil han nok ikke merke stort til.

 

Blir uansett ikke verre enn i fjor, da jeg var sengeliggende og ene oldefaren som han er kjempe knyttet til hadde hatt slag og svevde mellom liv og død en liten stund. Gutten var dønn alvorlig på alle bildene den dagen.

Men i år er alle oppe på to ben igjen :-)

 

(Mannen har tatt ned turstolene fra loftet, så han skulle vist ta med en slik, hehe).

Skrevet

Godt for deg at mannen din er forståelsesfull!

 

Lykke til med dagen, pass på deg selv!

Skrevet

"Modulen ble ikke funnet" var beskjeden som kom opp. Har du oppgitt feil link?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...