Gå til innhold

Hvor mye penger setter dere av til sommerferie...

Anbefalte innlegg

Skrevet

For dere som ferierer i norge/sverige..

Vi regner med bortimot 40000 kr på 5 uker..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

35 000, bruker vi ikke alt nå i sommer overfører vi det til november når vi skal til syden i 50års dag!!

Skrevet

har kontoen rimelig full av penger nå, så setter ikke bevisst av noe, men regner med å bruke ca 40 000 på reiser og leie for campingplass. Så kommer mat og shopping i tillegg...

Skrevet

Null og niks. Skal ikke på ferie. Jeg skal jobbe de fire ukene mannen min har ferie.

Skrevet

Blir campingferie på oss også i år..og setter heller ikke av noen spesiell sum med penger..men regner med at vi kommer til å bruke rundt 40000...er jo en del billigere i sverige.:)

Skrevet

Ingenting. Skal ikke på særlig mye ferie, heller, men om vi drar på noe mer enn det vi allerede har planlagt, så tar vi bare penger fra lønnskontoene våre. Både lønn og feriepenger går jo inne der, så da har vi jo penger. :-)

Skrevet

har ikke satt av noe og vet ikke hvor eller om jeg skal noe. jeg drar dit vinden fører meg :-)

men nor 40 000 kr ferie blir det ikke. ikke noe 10 000 krs ferie heller. det er jo galskap ;-)

Skrevet

Har nok penge til ferie,her spares det til bryllup. Skal bare på hytta og kose oss,blir nok endel smugleturer over grensa for å handle til bryllupet. (Alkohol) Men det går på bryllups konto ikke ferie...

Skrevet

Hehe, bruker alle 40000 på ferie her eller?

Skrevet

Nei, er du gal! 40 000 på ferie? Ikke på vilkår.

Skrevet

Hehe, 40.000 ja, det var nok å bruke på ferie i innlandet/nabolandet mener nå jeg!

Sist sommer brukte vi 10.000, da var vi på campingvognferie, og kjørte mange mil rundt i norges land. Denne sommeren blir det ikke noe ferie på oss, annet enn ei uke eller to i feriehuset til mannens familie. Vi har verken råd, tid eller ork i år :) (jeg er gravid med tvillinger, og regner med at jeg har nok med å puste meg gjennom dagene i sommer - hvertfall finværsdagene :P )

Skrevet

Vi setter ikke av noe spessielt til ferien. Har aldri hat mer enn en ukes fammilieferie. Når vi har det bruker vi gjerne ca 4-5000 på en uke om vi holder oss i Norge og kanskje så mye som 10.000,- alt inklusiv om vi drar sydover.

Gjest Rebel & frøken ledning
Skrevet

Vi reiser til syden i 2 uker, bruker 30 000 inkludert 15 000 i lommepenger... 2 voksne og 1 spedbarn

Skrevet

40 000, nei det hørtes jo sykt mye ut. Dere er heldige som har så mye å rutte med=)

Skrevet

Bruker ikke så mye nei,kanskje 20 000 på 4 uker..

Skrevet

Går fort 40 000 til ferie jah, vertfall hvis enn skal reise utenlands. Selve reisen, bo plass, mat og lommepenger.

Skrevet

Skal til syden i to uker 2 voksne og 1 barn. Turen koster 20.000 og regner med å bruke omtrent det samme i lommepenger, shopping, osv, så det blir vel ca 35-40.000 kr. Dere som sier det er sykt å bruke så mye penger på ferie, hvorfor sier dere det? Har man råd til det, så må det vel være greit? Man bruker jo ettersom man har.

Skrevet

bruker kanskje 20-25 tusen..men skal kanskje ta en sydentur senere i år så det får holde...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...