Gå til innhold

sova sova sova hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

hur mye ska man legga sig oppi hur barnet sover på dagen? bør jeg væcka han om han sover før lenge, så att han legger sig ner han ska på natta? er det bara å la han sova til han våknar? det har blivit natta veldigt tidigt i det sista, kl.17.30 igår, han var så trøtt att jag måtte bara legga han...

nån som kan komma med goda råd her

hur lenge er lenge føresten på dagen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor gammel er han da? På natta ville jeg latt han sove så lenge han vil. (så lenge han vokser og legger på seg seg, var iallefall den beskjeden jeg fikk på HS) Jeg bruker også å la gutten sove så mye og lenge han vil på dagen (men nå er han bare 3 mnd da). Om det blir vanskelig å legge på kvelden kan man korte ned på den siste duppen på dagtid, men virker ikke som du har problemer med det iallefall :)

Skrevet

emilie er 9 mnd og på dagtid sover hun mellom 2- 4 timer i løpet av dagen (2 lurer)

man må nesten se an hvor mye barnet trenger av søvn. det er jo ganske individuelt.

om ikke emilie våkner før 16.30 om ettermiddagen vekker jeg henne for at hun skal sovne igjen på kvelden klokken 19.30

ellers vekker jeg henne aldri..

jeg har aldri vekt emilie om natta heller..

Skrevet

nu tenkte jag mera på sove rutinerna på dagen, natta går greit. men jag vill att han legger sig runt 19.00 men det gør han ju ikke hvis han sover till kl.17.30, 18.00 så borde jag væcka han? eller bara la han sova

han er ju bara 3 månader..

vet dere hur många timmar de ska sova då, på dagen, ner de er så små?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...