Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal kjøpe TFK twist vogn har vi bestemt oss for. Kommt fram til at denne passer våre behov bra og vi liker den begge to. Men er det noen som vet om det er lang ventetid på slike vogner? Eller er det bare å gå i butikken "og plukke" ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer sikkert an på gvor du bor og det er vel også litt tilfeldig om de har fargen din inne os.

Jeg er fornøyd med tfk vognen min i alle fall

Skrevet

Vi har også valgt denne vognen!!! Så kjekt!!! Vi likte den også. I butikken vi var så hadde de den inne i fargen vi ville ha og alt (Kitt), men vi har valgt å hente den i butikken i slutten av juni siden jeg ikke har termin før 5. september. Hun i butikken sa at du kunne være heldig å få den på dagen, men at det kunne være opp til 3 måneders leveringstid, avhenging av farge osv.

Skrevet

Dette er den vogna je også ha lyst på!! Har ikke vært i butikken og sett på den enda, så er ikke helt sikker. Men ser ut som en fin vogn og den har jo også fått god omtale! Hvilken farge skal du ha da?

Skrevet

ja det er en fiiin vogn! Og for oss passer den utmerket :-)

Ok, kan være litt ventetid ja.. tror bare vi bør gå og sjekke til neste uke og kanskje bestille alt selv om jeg føler det er tidlig.. spesielt om det kan ta endel tid ja..

Vet ikke helt hvilken farge ennå.. står mellom svart og olivenfarget. De hadde fått inn olivenfarget i den nye 2008kolleksjonen og jeg synes den var ganske lekker i allefall :-) Vi får se

Tenkte litt på lys en stund, men lite praktisk for oss. har hund og greier, kan se for meg at den ikke haddevært mye lys etter en tid ;-)

Farge dere har tenkt på da?

Skrevet

Åssen ser den ut?

Noen som har en link?

Skrevet

link til deres side : http://www.buggy.de/

Nydelige vogner :-) var inne på barnevognguiden.no og ser den der har fått 9,0 i score. Det er jo ikke verst. Det som klages på er at det er litt vanskelig å komme til å handlekurven under vognen, da spesielt når en bruker sportsdelen, men det skal i allefall jeg overleve ;-)

Noen som vet om det er rimligere å kjøpe denne vognen i sverige?

Tenkt oss på besøk til vennepar der snart og tenker få sett på vogn samtidig :-)

Skrevet

vi har også bestemt oss for vogn, men for oss blir det bugaboo cameleon. Jeg vurderte først å kjøpe den fra nederland hvor den kosta 6500, men barnas hus har den til 7300,- så da sparer vi faktisk på å kjøpe den i norge.

Den er dyr, men den er verdt hver eneste krone synes jeg. (har en venninne som har den og har testet alt av fasciliteter)

Skrevet

Vi har tenkt på svart vogn, da den er mest nøytral. Men vi får enliten jente, så lurte på om vi skulle velge enten bagen eller sportsvogndelen rød. Viss det går an da?!!

Vi tenkte oss kanskje på langhelg til berlin i vår, og lurer på å kjøpe vogna i tyskland. Den er jo tyskprodusert også. Vet at du får den til halv pris i tyskland iforhold til norsk pris. Evt. bestille over internett!

Sverige er også billigere...

Skrevet

Jeg hadde også tenkt å kjøpe bugabooen. Men da vi var på barnas hus å prøvde den ombestemte vi oss :) Den var ikke noe særlig god å trille, å vanskelig og vippe.. som i opp på en fortauskant. Følte jeg måtte sette foten på ramma for å klare å vippen den..

Dessuten er sportsdelen så liten at de fleste selger vogna til fordel for en ny etter 2 år, da man ikke får plass til barn+pose, spes om vinteren..

Vi skal ha Maxi cosi mura 4 i stedenfor!! :D

Skrevet

på tfk kan du velge bag i annen farge for du kjøper den som tillegg.

Jeg har ikke hørt om noen som har kjøpt den i Sverige, men noen har spart noen kroner på nettet.

Om du skal til Tyskland så kan det nok lønne seg om du finner ut av det.

Bugabooen var virkelig ikke noe særlig syns jeg . Liker TFK mye bedre

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...