gig84 Skrevet 1. mai 2008 #1 Skrevet 1. mai 2008 i natt var jeg oppe 4 ganger. drikker minimalt om kvelden, men det hjelper ikke. har dere andre det og slik?
Alhansi Skrevet 1. mai 2008 #2 Skrevet 1. mai 2008 Ikke behagelig ha det slik nei. Nå vet jeg ikke hvor lang du er kommet, men på slutten av svangerskapet er det jo veldig vanlig med natteturer. For noen uker siden, dvs da jeg var ca 21 uker på vei, hadde jeg veldig ofte turer på do om natta. Det sved ikke eller noe, men bare måtte. Så ved kontroll viste det seg at jeg hadde urinveisinfeksjon. Nå når den er blitt behandlet sover jeg nesten hele natta ved 25 uker, hender seg på morgenkvisten at jeg må, men ellers ikke. 4 ganger synes jeg hørtes mye ut,synes du skal levere en urinprøve til legen din i morgen jeg. Tidlig om morgen, så du får sjans til eventuelt antibiotika for helgen. Lykke til!
tinemor82 Skrevet 1. mai 2008 #3 Skrevet 1. mai 2008 Jeg var oppe 3 i natt, drakk ikke noe spesielt mye i går kveld. Er oppe minst 2 ganger hver natt, men det kunne jeg godt være før jeg ble gravid også. Drikker mye igjennom hele dagen, så regner med det er derfor. Det er blitt en vane for meg, og sovner heldigvis fort igjen. Det trenger ikke være noe selvom du tisser ofte om natta, men er du i tvil, så sjekk
hoppla Skrevet 1. mai 2008 #4 Skrevet 1. mai 2008 Jeg har også det samme problemet, er 17 uker på vei og er oppe både 3 0g 4 ganger å tisser. og når morgenen kommer, er blæren like full igjen..ganske slitsomt når man ikke så sove igjen..
C@milla *EMIL* Skrevet 1. mai 2008 #5 Skrevet 1. mai 2008 Jeg er oppe flere ganger om natta jeg også.. trettende.. våkner en gang i 5 tiden, og da sovner jeg aldri før etter laaang tid.. supertrett om morgenen
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 1. mai 2008 #6 Skrevet 1. mai 2008 er oppe vertfall 6 ganger hver natt...
Gjest Skrevet 2. mai 2008 #7 Skrevet 2. mai 2008 Jeg er også natt-aktiv gjennom svangerskapene mine - og en tante av meg forklarte det med at "det er trening for nattevåk når babyen er født". Ikke akkurat vitenskap, men det er jo en forklaring som gjør natteturene verdt det- ikke sant?!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå