Sigyn - 2barnsmor :) Skrevet 1. mai 2008 #1 Skrevet 1. mai 2008 har lagt ut bilder av meitaiene mine for de som ville se... de kan bestilles i ulike farger og fasonger. allt etter ønske... litt dårlige bilder, da jeg ikke hadde verken baby eller modell for hånden... så jeg måtte låne naboens dukke... send meg en pm hvis dere er interressert....
enik<3M06&L08<3 Skrevet 1. mai 2008 #2 Skrevet 1. mai 2008 Sigyn kan jeg bare spørre om noe? fant du oppskrifter på dette, eller er hele greia av egen fantasi? jeg tenker litt på om dette er noe det er mulig og prøve og lage selv... også iforhold til at det skal være sikkert og bære i å!
Sigyn - 2barnsmor :) Skrevet 1. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. mai 2008 du finner tips og vink på tettinntil.com... gubben har prøvd å bære meg i en sånn, så jeg vil tro at det holder en baby også... alle bærende sømmer er forsterket flere ganger, så hvis man velger sterke tekstiler, vil det holde. om de blir gode å bære i må man prøve seg litt fram til med hensyn til vinkler på stroppene og slike ting... fullt mulig for folk å lage selv... jeg holder på å utvikle mitt eget merke, og vil velge naturstoffer i mine... venter på silke fra usa nå, og bruker ellers bommull og lin... da vil jeg også prøve meg litt frem med fasonger, slik at de blir så bra som mulig...
enik<3M06&L08<3 Skrevet 1. mai 2008 #4 Skrevet 1. mai 2008 oki, skjønner, takk skal du ha:) jeg er ikke noe syerske, hehe, men svigermor driver mye med filting, så tenkte kanskje og gi henne et prosjekt, hehe! syntes det er litt synd og kjøpe noe som er sydd, når hun er så flink vist du skjønner, hehe!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå