Gå til innhold

noen som har erfaring med mme collett?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei, noen som har pr;vd collett mme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det bruker de på barsel avd. på ahus sykehus, babyn min fck det ner vi lå der... de sa att den inte var lika søt som nan

mer enn så vet jeg ikke

Skrevet

Ja, vi bruker det her. Var det noe du lurte på rundt det?

Skrevet

har pr;vd nan og den bare gulper hun opp igjen og f[r mageknip, derfor pr;ve et annet merke. har ikke sett at noen har skrevet om collett her inne f;r og tenkte kanskje det var en grunn til det?

Skrevet

Jeg gikk fra NAN til Collett av samme grunn, og det gikk fint:) Det er en del her inne som bruker Collett, det har jeg sett i en del tråder. Men virker som det med hvilket merke man bruker kommer opp periodevis:) Jeg er veldig fornøyd med Collett. Dvs.. NAN er lettere å blande ut, men jeg takler gjerne det, hvis det gjør at gutten min slipper å gulpe! =)

Skrevet

det h;res bra ut, takk for svar! da pr;ver jeg collett!

Skrevet

Vi bruker også bare Collett.

Jeg begynte med det helt fra begynnelsen, men så har de ikke den i nærbutikken, så jeg gikk over til nan.

Da var det bare gulping hele tiden og mye magevondt så vi gikk tilbake til Collett og da forsvant alle plager :)

Det eneste negative er at det lukter veldig æsj av rapene og gulpet hvis de er uheldig å gjøre det. Men det funker forde :)

Skrevet

LinuMamma: Nok en gang tar du feil. På Ahus bruker de NAN!!!!!

Vi prøvde collett og det endte i sprutgulp her.

Skrevet

Tupa tålte ikke NAN her... hard i magen og skreik som en gris. Btyya til collett og ble helt bra. Kjempe fornøyd med den!

Skrevet

Vi bytta til collet vi også.Er kjempefornøyde.

De hadde Nan på Ahus når jeg var der.

Men de kan da vel ha hatt collett der tidligere for alt jeg vet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...