monyh Skrevet 1. mai 2008 #1 Skrevet 1. mai 2008 Jeg har i flere dager nå prøvd og få bestilt en vare fra henne. Har ved to anledninger fått beskjed om at hun tar kontakt da og da, men dette skjer ikke. Lurer derfor på om jeg skal droppe hele greia om flere har hatt problemer med dette, eller om jeg skal fortsette og mase. Vil veldig gjerne ha den ene stolen, men er redd hun ikke vil holde det hun lover, og at jeg da står uten dåpsgave når den tiden kommer. Hun har sagt hun rekker det, men..... hm....
Gjest Skrevet 1. mai 2008 #2 Skrevet 1. mai 2008 jeg har!Bestillte en postkasse,hun sa det var tomt,men jeg kunne bestille også fikk jeg den når hun fikk nye.Ingenting skjedde,så jeg purra et par ganger uten å få noe svar-dette er to år siden og jeg gav opp hele greia!!
SnikkSnakkSnakketøy Skrevet 2. mai 2008 #4 Skrevet 2. mai 2008 Hei. Jeg ville prøvd igjen hvis du ikke har hørt noe - bare "halloooo??", for jeg vet hun har veldig mye å gjøre. Jeg har bestilt der flere ganger, og alltid fått det i tide. Enten 3-4 dager før, el dagen før ) Har også bestilt i seineste laget, men hun har klart levering likevel i tide. Så - prøv igjen. Lykke til.'
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå