ble mamma 1.juli 08 Skrevet 1. mai 2008 #1 Skrevet 1. mai 2008 skal "alle" begynne på babysvømming? til dere som evt ikke skal, hvorfor skal dere ikke?
Gjest Skrevet 1. mai 2008 #2 Skrevet 1. mai 2008 har ikke kommet så langt at vi har tenkt på det ennå.andre ting som må tenkes på først gitt.^^
mai mammaen til to Skrevet 1. mai 2008 #3 Skrevet 1. mai 2008 vi gikk med snuppa og det anbefaler jeg alle å gjøre. en kjempe kjekk familie aktivitet. og hun elsker det . vi går enda med henne og hun blir to år nå... vi må se litt fra høsten hva vi gjør. har tenkt på om vi skal gå på sånn søsken kurs . men tror det er mest beregent på de minste så er søskene med som ekstra... så kan hende vi kun går kurs med henne så går je gå bader med minsten på dagtid. jeg kan jo "triksene" nå så det er jo bare å øve seg...
Babyendelig- får 2 tette=) Skrevet 1. mai 2008 #4 Skrevet 1. mai 2008 Ja, det skal vi! Vi er masse ved vannet og på båtturer, og elsker å bade. Så vi syns det er viktig at jenta vår blir vandt til vann. Dessuten er det en super aktivitet som vi tre kan gjøre sammen =)
Solskinnsbolla & solstrålene Skrevet 1. mai 2008 #5 Skrevet 1. mai 2008 Nei, har ikke planer om det. Vi gikk med vesla, og hun ble livredd. Dette sitter i enda, så vi har problemer med å bade hodet hennes fortsatt.
maria isabell Skrevet 1. mai 2008 #6 Skrevet 1. mai 2008 vkan en ha med eldre søsken på babysvømming..når babyen kommer er storesøster 1,5 år...
2barnsmamma og hestemamma Skrevet 1. mai 2008 #7 Skrevet 1. mai 2008 jeg hadde tenkt det med min datter men ble ikke anbefalt det på ullevål for det er større risiko for astma og allergi når man har de så små i svømmehall med så mange andre som kan gi smitte over til småttisene...men jeg husker jeg var med sønnen til ei venninne for mange år siden og han likte det kjempegodt og han har ikke utviklet noe allergi eller noe,men det er større sjans for det hvis man gjør det så jeg valgte å ikke gjøre det...
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 1. mai 2008 #8 Skrevet 1. mai 2008 Vi skal gå på dette. Min søster har gjort det med begge sine gutter og de har fortsatt 1 dag i uka hvor de reiser i bassenget. Den eldste gutten er nå 5 år :-) De elsker å bade begge to!
*bubbs* Skrevet 1. mai 2008 #9 Skrevet 1. mai 2008 Tenkte å prøve i alle fall. Så vidt jeg vet gir det hverken helsegevinst eller ulemper for babyen. Det er bare en koselig hobby om det passer for mor og barn. Selv liker jeg veldig godt å svømme.
gullegget Skrevet 2. mai 2008 #10 Skrevet 2. mai 2008 Vi gikk på det med nummer en, vi fulførte ikke hele kurset. Syntes det ble for dumt å dra den stakkars ungen under vann, og det var dyrt. Dro heller å badet med han alene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå