Nr3på vei, to tette:) Skrevet 1. mai 2008 #1 Skrevet 1. mai 2008 Har en 7åring og en liten på 8mnd fra før og fant i går at j er gravid på ny....Det kom jo ikke som noe sjokk:) Men så var je jo innom tanken om at det kan jo hende det går galt og tenkte jaja, det gjør jo ikke så mye heller om det gjør det da vi har plenty å gjøre og kan prøve senere også. Hatt en ma før som jeg tok veldig hardt, og sist svagerskap hadde je store problemer med å glede meg til tassen skulle komme for var livredd for å knytten meg til den lille i magen når det kanskje kunne gå galt den gangen også. Nå i dag så får jeg litt samme følelsen...uff tenk om det går gæærnt denne gangen da. Kroppen har jo ikke akkurat fått restituert seg etter et mildt sagt forjæævlig svangerskap.....Det kom kastende over meg nå og kjente at tårene presser seg på når je tenker på det. Nei..nå som jeg er graid vil je at den lille skal fortsette å gro seg stor og sterk!!!!! Uff orker ikke 9 mnd med samme fortvilelsen og frykten og den dårlige samvittigheten for at jeg "ikke klarte" å føle noe. ....Bra jeg har litt mer å henge fingra i nå da hvertfall så rekker jeg ikke alltid å tenke på det.
Emo girl Skrevet 1. mai 2008 #2 Skrevet 1. mai 2008 hei du... vil bare si at jeg føler med deg og at jeg har noen av de samme følelsene selv... mistet i uke 19 for ca 6mnd siden og er gravid på ny nå. er skikkelig redd for at noe skal gå galt og klarer ikke glede meg over graviditeten ennå... vil som deg ikke knytte meg til den lille for vet hvor vondt det er hvis jeg mister .... Tror ikke vi kan gjøre noe med frykten, men jeg håper ihvertfall at jeg kan få litt ro i kroppen etter tidlig UL, lykke til og husk at du ikke er alene om disse følelsene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå