Anonym bruker Skrevet 1. mai 2008 #1 Skrevet 1. mai 2008 Hvor stor rolle synes dere fargene har i bryllupet? I bryllupet mitt har jeg valgt lilla som farge - borddekorasjoner og blomsterbukett. Håpet derfor at brudepikene mine valgte hvit evt lilla kjole. Men nå ser det ut som de skal ha turkise.. Det samme skal forloveren min ha. Synes det er litt synd jeg..det passer jo ikke helt. Kan heller ikke bytte lilla fargene jeg har da bordekorasjoner, duker er kjøpt inn. Både blomsterbukett og bryllupskake er bestilt. (underkant av en måned til bryllupet) Eller har ikke fargene så mye å si, hva synes dere?
Millamor - 77 Skrevet 1. mai 2008 #2 Skrevet 1. mai 2008 Hva folover velger har vel ikke mye å si? Vil du at folover og brudepiker skal velge kjoler etter blomster og borddekorasjon? Men nå skal ikke jeg ha mye farger når det gjelder blomster/dekorasjon. Tenker naturhvitt jeg. kubbelys osv.. Jeg synes farger har mye å si, men ikke hva forlover velger av farge på kjolen sin.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2008 #3 Skrevet 1. mai 2008 Hm...når det gjelder brudepikekjolene så synes jeg at du har rett til å si hva du mener,de "hører" liksom til bruden,men det kommer jo an på om de er barn eller voksne.Hvis de er voksne så ville jeg definitivt ikke at de skulle ha hvit kjole,hvis du som er brud har hvit kjole... Hun som skal være forloveren min sa at jeg måtter si ifra hvis hun skulle bruke noe spesiell farge,men det synes jeg ikke har så mye å si... Du skulle kanskje ha sagt fra litt før hvis du hadde ønske om spesielle antrekk
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2008 #4 Skrevet 1. mai 2008 synes ikke fargen på kjolen til forlover har noe å si. Bare det at om jeg hadde visst litt før at alle tre ønsket samme farge kunne jeg valgt litt annerledes. Var selvfølgelig dumt av meg å ikke si til brudepikene at jeg ville de skulle ha hvit kjole... Men nå har de ikke kjøpt kjole enda, har kun sett på en. (som da er turkis) Lurte derfor på om det er egoistisk/dumt av meg å si nå at jeg håpet de valgte hvit?
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2008 #5 Skrevet 1. mai 2008 Jeg tror at dersom du skulle velge farge selv burde du kanskje tilbudt deg å betale for brudepikekjolene. Forlover er ikke så viktig sånnsett føler jeg, der er det ikke ofte jeg har sett at det matcher så veldig med brudens farger. Når det er sagt synes jeg lilla og turkis går ganske bra overrens, og det blir jo ganske stilig om forlover matcher brudepikene også
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2008 #6 Skrevet 1. mai 2008 Det er vi som betaler for de... Men ikke for forloverens kjole, den kan hun jo ha mulighet for å bruke igjen om hun velger den selv.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 1. mai 2008 #7 Skrevet 1. mai 2008 Vi skal også ha lilla =) Vi skulle egentlig ha brudepike, og da kjøpte vi kjole til henne i lilla.. Når det er vi som velger å kjøre en farge, og ønsker at brudepike også skal ha den fargen så er det bare rett og rimelig at vi betaler den.. Når det gjelder forlover, så har ho fått lov til å velge åssen farge ho vil.. Synes ikke jeg kan kreve at ho skal velge lilla, da det er en farge som ho føler ho ikke kler.. Vil heller at ho skal føle seg vel, enn at ALT skal gå i lilla =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå