tiptop*har tvillinger Skrevet 1. mai 2008 #1 Skrevet 1. mai 2008 hei alle sammen. jeg lurer på om det er lurt å spare på svømmerne i 3 dager før el, eller om man helst bør ha samleie annen hver dag fra dag 10. har hørt at den sistnevnte er bra fordi man mest sannsynlig ikke bommer på el, noe som jeg ikke fatter helt.for folk har jo forksjellige sykl. noen har 22 dagers mens andre har opp til 39 dager..
Gjest Skrevet 1. mai 2008 #2 Skrevet 1. mai 2008 Ikke at jeg har så peiling, men hadde jeg vært dere, hadde jeg hatt sex annehver dag hele måneden, så går en iallefall ikke glipp av noe;) Har lest flere steder at å ha sex annehver dag gir gode sjanser for at en blir gravid, så stå på! Lykke til!
gima Skrevet 1. mai 2008 #3 Skrevet 1. mai 2008 Jeg hører de sier at man skal ha sex hver dag eller annenhverdag fra ca dag 10 eller noe og til over el. Pøh sier jeg- tror at spermen mister litt av kvaliteten eller kraften. Jeg har nå blitt gravid 2 ganger på 3 mnd (første endte i sa) og første gangen "sultet" jeg sambo frem til el test ble positiv. Andre gangen hadde vi sex hver 2-4 dager. Ikke noe stress liksom. Visste ikke helt når el var, men det har jammen meg klaffet. Lykke til! Velg det som du tror mest på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå