Spire i magen ツ Skrevet 1. mai 2008 #1 Skrevet 1. mai 2008 Oppdaget plutselig jeg har en blødning.. en helt frisk en liksom.. ikke vondt i magen eller noe Er i uke 8 ca noen erfaringer.. helt på gråten nå azz
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 1. mai 2008 #2 Skrevet 1. mai 2008 Jeg snakket med JM på Rikshospitalet om dette i går. Hvis du ikke har vondt i magen eller blør mer enn en halv kaffekopp, er det ikke farlig sa hun. Det har visst også noe å si om det er klumper i blodet. Dersom det ikke kommer mer, er det helt normalt. Hun sa at små blodkar kan sprekke om du bærer tungt/hoster mye/presser på do etc. Lykke til!
Spire i magen ツ Skrevet 1. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. mai 2008 ja er ikke klumpete.. helt friskt liksom.. sånn skikkelig lyst blod :S
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 1. mai 2008 #4 Skrevet 1. mai 2008 Det er jo litt skummelt, men sikkert ikke farlig. Jeg hadde brunaktig utflod i går, men har ikke sett noe mer eller hatt vondt i magen. Men jeg skal følge med litt og evt. be om en UL når jeg skal på første legekontroll neste uke. Alt går nok bra, skal du se, men det er jo bare å følge med litt fremover. Lykke til!
Spire i magen ツ Skrevet 1. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 1. mai 2008 tenkte jeg skal ringe legen i morgen å spørre om hun kan sende meg på ultralyd.. siden jg ikke er 100 % sikker på termin å sånn. da kan de jo sjekke samtidig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå