Gå til innhold

Smerter i magen, 7+2 idag

Anbefalte innlegg

Skrevet

I natt våknet jeg av en intens vond smerte i magen, reiste meg opp, gikk og gikk, til slutt satt jeg meg i dusjen, sluttet etter ca 10-15 minutter. 3 timer etterpå igjen kom det samme igjen, gjorde samme igjen, satt meg i dusjen, dette varte også like lenge..

er dette normalt???? har ikke blødd noe, aldri hatt så vondt før, like før jeg fikk samboeren min til å kjøre meg til legevakta..

tenkte jeg skulle ringe legen min i morra, er mage operert når jeg var 8 mnd gammel for tarmslyng, lurer på om det kan ha noe å si?? fikset på arrvevet når jeg var 18 år gammel, nå er jeg 23 år, så det er noen år siden, i grunnen aldri hatt noen plager meg det, men lurer jo på om det kan være arret som gjør at jeg får slike smerter.

jeg begynte også å tenke på om jeg aborterte, me jeg har ikke blødd ennå.. men er redd for at det kan komme seinere.

går det ann å se liv på ultralyd når man bare er 7+2???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville nok hørt med legen hvis jeg var deg. Kan være noe helt ufarlig, muskelspenninger eller noe, men det er jo greit å høre fra en lege!

Moren min kjenner en som hadde så vondt i magen at hun fikk morfin. Hun hadde tatt for mange sit-ups...! Men det er jo greit å sjekke at baby er i orden, da. Tror man kan se hjerteslag fra man er 6 uker på vei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...