Spire i magen ツ Skrevet 1. mai 2008 #1 Skrevet 1. mai 2008 Uff sitt her helt på gråten.. var på do å merket det har kommet litt friskt blod.. ikke vondt i magen eller noe.. er ca uke 8.. er det flere som har vært borti det?? Blir redd sia jeg hadde en død i uke 20
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 1. mai 2008 #2 Skrevet 1. mai 2008 Jeg blødde ganske mye i 1 trimester og er nå 33+1 så det trenger ikke å ha noe å si. Er du nervøs så ring legevakten og hør om du kan få komme på en sjekk.
Gjest Skrevet 1. mai 2008 #3 Skrevet 1. mai 2008 Jeg fikk en styrtblødning i uke 6, mistet en tvilling. Blødde litt hele tiden frem til uke 11. Er nå 23+3. Jeg ringte sykehuset, og fikk komme til innvendig ultralyd med en gang.
isiana Skrevet 1. mai 2008 #4 Skrevet 1. mai 2008 Ta kontakt med legevakta, eller sykehuset. Jeg gjorde det. Jeg begynte å blø i uke 6 ( ikke mye). Det var tvillinger, hvor jeg mistet den ene. Jeg hadde ikke store blødninger, men blødde i ca. 6 uker før det stanset.. Er i uke 32 nå, og alt er vel. Jeg hadde heller ikke noe spesielt smerter, men murring i hø. side av magen, og den varte en stund også..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå