Gå til innhold

Flere med barn som hadde "storkebitt" da de var født?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min har et merke i panna, ser litt ut som en Budda, hehe..

Når går det bort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mini har over øynene og i nakken.

Han er 7 1/2 mnd.Så vet ikke når dessverre.

Skrevet

Gutten min har litt i panna mellom øynene, og mere i bakhodet.

6 av 7 på barselgruppa mi har faktisk slike merker!

Skrevet

Jenta mi er nå 11 mnd og det har blitt blekere, men synes faktisk ganske godt enda... Det blir borte etterhvert da, alle mine tre har hatt det, både i nakken og panna.

Skrevet

hva er det for noe? min jente har en rødt merke i pannen. er det noe slikt?

Skrevet

min 1ste hadde på venstre øyelokk. ble borte når han var rundt året. min andre(7 uker) har på høyre øyelokk...

Skrevet

Min har i panna og bak i nakken.

Det i panna synes nesten ikke lenger, bare når hun blir veldig varm eller gråter masse. Det i nakken synes bedre, men har blitt blekere siden fødselen det også.

Hun er 9,5 mnd.

De forsvinner helt etterhvert, så det er ikke noe å bekymre seg for.

Skrevet

Jenta mi har over øynene, litt i panna og under nesa. Hun er 6mnd og de har blitt mye blekere og vises ikke så godt lenger, men borte er de ikke. Jeg hadde også storkebitt når jeg ble født og det forsvant når jeg var ca året. Leste at det som regel forsvinner når barnet er 1-2år.

Skrevet

Min lille jente var født med masse storkebitt. Rundt øynene, på øyelokk, i panna og i nakken. Nå er hun 10 mnd og det er nesten ikke synelig. Er fortsatt litt igjen i nakken, men nå har hun fått masse hår så det syns ikke SÅ godt lenger. De blekner i løpet av de første leveårene.

Skrevet

Det forsvinner ikke alltid. Kjenner en på 10år og en på 25år som har det enda.

Skrevet

Hos de aller fleste forsvinner dette, men om ikke kan dette enkelt fjernes på statens regning om det er skjemmende iflg hs..

Selv har tulla mi et lite merke rett over overleppa og et lite under haka og et litt mer dus merke på høyre side av panna..sålenge jeg vet det går vekk om en stund, synes jeg det bare er sjarmerende, jenta mi er unik! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...