chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 1. mai 2008 #1 Skrevet 1. mai 2008 Noen som har det? Min er nesten delt i to.... Så forrige svangerskap lå gutten med rumpa ned og jeg måtte ta KS grunnet setefødsel og for lite bekken. Vi fant ikke ut om delingen før under KS, så vi prøvde å snu barnet tre ganger ca 1 mnd før termin men da var jo det ikke plass til det inni der... Nå skal de følge bedre med, slik at jeg evt kan prøve å snu tidligere, men dette kan vel ikke jordmor kjenne så tidlig utenifra? Hvordan barnet ligger mener jeg? Om det da må bli flere UL for å få bekreftet liggestilling, for viss jeg skal snu må det være tidligere enn vanlig grunnet plassmangel... Hmmm, mange tanker omkring dette for jeg VIL føde=)
Oliver`s Mamma Skrevet 1. mai 2008 #2 Skrevet 1. mai 2008 Hei hei...De tror jeg har hjerteformet livmor- med en septum på ca 2 cm som skillevegg der inne..Hvor stor er din da?? Jeg har msistet en del ganger, og det var slik de fant det ut..Ellers så sliter jeg litt med kynnere, og merker stort sett bare aktivitet på den ene siden an magen(som sikkert er normalt også..) Har du mistet før du også?? vertfall fikk vi tidlig informasjon at komplikasjoner med en slik skillevegg kan føre til får tidligfødsel og setefødsel...Jeg er livredd for å føde fortidlig- og vil etter hvert sykemelde meg..jobber på en tung med.avdeling som sykepleier, og merker kynnerene bare blir værre etter en vakt!!! Det skal snart bli tatt stilling til om jeg skal få vekstkontroll av ungen fram over- dette er noe jeg absolutt vil, da jeg er redd det skal bli for liten plass der inne!!! Vil også føde selv, så håper atdet ikke blir noe seteleie..!! Får du noe oppfølging?? virker som det er ulik praktis på det der..noen får mye oppfølging når de har en slik vegg der inne!! Hvordan er det med liv imagen- bare på ene siden..(finner også hjertelyden bare på den siden der det er liv..!!
Herkules Skrevet 1. mai 2008 #3 Skrevet 1. mai 2008 Jeg vet at jm fant ut at gutten min lå med hode ned. jeg fødte ca 1 mnd før termin og min siste tur til jm var var nesten 2 mndr før fødsel det betyr vel at jeg fikk undersøkt leie ca 3mndr før termin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå