Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan noen ta seg tiden til å svare meg på dette?

Hvorfor føler dere at det er viktig å svare med nick?

Hvorfor misliker mange at folk bruker anonymknappen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja.

Jeg synes at folk skal bruke nick, fordi man da lettere forstår personen som skriver ting. Altså at man da skjønner om personen er seriøs eller ikke, og at man da lettere kan komme i kontakt med denne personen hvis man trenger utfyllende svar.

Man er like anonym om man svarer med nick eller ikke, så derfor ser jeg ikke problemet med å bruke nick. Man bestemmer selv hvor mye man vil utlevere seg selv i profilen, og derfor synes jeg at anonymknappen skal fjernes på alle forum.

Skrevet

jeg er litt uenig. Jeg bruker ofte nick jeg, men om det er spørsmål som kanskje er litt intime, flaue o.l forstår jeg godt de som velger å være anonym!! Man blir jo på en måte kjendt med enkelte her inne og da er det sikkert mange som ikke vil blir gjenkjent med nicket sitt...

Hadde anonym knappen vært borte så tror jeg ikke det hadde vært mange innlegg her inne...

Og om man trenger utfyllende svar er jo det bare å be om det... :):):)

Skrevet

Jeg bruker nick fordi jeg føler at det blir mer seriøst da, og det liker jeg at andre gjør og. Med unntak av spørsmål om hemoroider og sånn da:-) Hehe.

Hvis alle hadde vært anonyme her inne hadde det vært UTROLIG kjedelig. Dette med at folk gjemmer seg bak anonymknappen og slenger dritt er en av grunnene til at jeg trives bedre på åpne fora.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...