Lillemann blir storebror! Skrevet 1. mai 2008 #1 Skrevet 1. mai 2008 Noen av dokker som skal gi den pappaen en gave etter fødselen?.. hadde vært veldi koseli å gitt han noe som takk for den støtten han har vært gjennom svangerskapet og egentli bare for at eg e gla vi har startet familie sammen.. men d e så vanskeli å finne noe som e varig og som betyr noe... noen forslag?..
SuperMoM <3 Skrevet 1. mai 2008 #2 Skrevet 1. mai 2008 Jeg kommer ikke til å gi ham noe pappa gave nei.Gjorde ikke det første gangen heller. Ser ikke poenget i det. Han får jo tross alt en sønn/datter;) Synes det er gave nok jeg.
blockarella Skrevet 1. mai 2008 #3 Skrevet 1. mai 2008 Er ikke akkurat noe varig, men min samboer er glad i god whiskey. Så jeg tenkte å kjøpe en fin flaske han ikke har fra før (aller helst ikke har smakt, hehe), gjemme den et sted hjemme og gi ham et kort etter fødselen hvor det står hvor han kan finne gaven... :-) Så kan han nyte en god drink hjemme alene etter å ha holdt ut med hormonelle meg i et langt svangerskap... ;-) Han er verdens snilleste mann og fortjener absolutt en gave! :-) Synes det er koselig også jeg...
Mia Maria Skrevet 1. mai 2008 #4 Skrevet 1. mai 2008 Hei, ja har holdt på å tenke på dette i lang tid jeg og.... men så en dag her var jeg og skulle kjøpe dåpsgave til en gutt, da jeg så det helt perfekte for "denne" pappaen... hehe.. Hans store lidenskap og hobby er gamle folkevogner, og har en gammel folkevognbuss -68mod som sommerkjøretøy, han er den typen som drar langt inni skauen og leiter fram nedgravde gamle vrak for å pusse de opp igjen. Å på gullsmeden hadde de en sparebøsse, gammel folkevognbuss i sølv som jeg fikk gravert inn "Til pappaen min" på.. kostet ikke mange kronene, og syns ikke det er det som teller heller, va det koster. Vet bare at han her i huset kommer til å sette kjempe stor pris på denne gaven:))Så ett tips er å gå litt etter hobby og lidenskap om de har noen:)
Hikken Skrevet 1. mai 2008 #5 Skrevet 1. mai 2008 SuperSissel: Tror jeg må herme etter deg jeg, ordentlig lur idè :-) Kan se for meg han sitte her med broren sin, eller en annen, kvelden etter å ha blitt "sendt hjem" fra sykehuset og feire nye dattern sin med et glass whiskey :-)
blockarella Skrevet 1. mai 2008 #6 Skrevet 1. mai 2008 Hehe, jeg tror jeg fikk ideen fra ei annen her inne for en stund siden... :-) Men tror absolutt han vil sette stor pris på det!
Gjest Skrevet 1. mai 2008 #7 Skrevet 1. mai 2008 jeg gir ikke pappagave. da skulle jaggu jeg fått mammagave etter 9 mnd med slit:p han får en sønn.det får holde
RaPe Skrevet 1. mai 2008 #8 Skrevet 1. mai 2008 V første fødsel fikk han bilbane. Kjøpte den største jeg fant! Han holdt på å le seg ihjel (har en liten intern bilbanehistorie i slekta), var meget fornøyd. særlig siden han fikk ei datter, og det siden da har gått i dukker og rosa leker... Denne gangen har jeg nå kjøpt digital fotoramme. Mye fordi jeg har lyst på selv, og at jeg vet han elsker slike duppedingser. Så kan han komme rett hjem fra sykehuset, overføre bilder, og ta ramma med til slekt og venner og vise frem det nye nurket!
Lillemann blir storebror! Skrevet 1. mai 2008 Forfatter #9 Skrevet 1. mai 2008 tror kanskje min har tenkt å gi meg en mammagave...han e jo så søt.. D e jo bare for å vise at eg setter pris på han...for kunne ikke klart dette uten han... Va egentli en go ide d der med den sparebøsse bilen... Min e helt gal etter bmw, så kunne kanskje ha funnet noe me d.. får kikke litt mer.. men begynner å bli slitsomt å gå rundt å kikke... d ska ikke så mye til før eg må tusle hjemover igjen.. bare 16 dager til termin no, å no e vi jo inne i fødemåneden... Takker for forslag... kom gjerne med flere hvis noen har!!... : )
Lillemann blir storebror! Skrevet 1. mai 2008 Forfatter #10 Skrevet 1. mai 2008 kor mye koster en sånn en ramme då?... d kan man vell få kjøpt på sånn ekspert og elkjøp å sånn då eller?..
Litho79 Skrevet 1. mai 2008 #12 Skrevet 1. mai 2008 Har også tenkt på å kjøpe noe til pappaen, men har ikke peiling på hva jeg skal kjøpe. Fint å lese flere tips her:O)
RaPe Skrevet 1. mai 2008 #13 Skrevet 1. mai 2008 Jeg kjøpte ramme på elkjøp, til nesten 1400kr. 8tommer. Men de hadde også mindre, en 7tommer til ca 900. Men de finnes i alle prisklasser, fra noen hundre til noen tusen. Sjekk ut her på nett også da vetu. -og de har sikkert på noen fotoforretninger også. Vet at Japan-foto har iallfall.
Loddengaard Skrevet 1. mai 2008 #14 Skrevet 1. mai 2008 Ingen pappagave her i gården. Ikke store jobben han har gjort i forhold til hva vi må gjennom. Ellers takk....gaven bør komme motsatt vei. Fra han til meg...hehe.
Babyendelig- får 2 tette=) Skrevet 1. mai 2008 #15 Skrevet 1. mai 2008 Pappagave blir det ikke. Ikke fordi han ikke har støttet meg, det har han med hele seg, men ser ikke helt poenget. Det er vi jenter som virkelig har gjort jobben her. Men forventer ikke gave selv heller, vi får jo begge den største gaven av alt, et barn!
C@milla *EMIL* Skrevet 1. mai 2008 #16 Skrevet 1. mai 2008 synes ideen om pappagave er koselig jeg ) Nå har jo mamma gjort mye av jobben, men dersom pappa ikke hadde vært der... Min er en sånn type at han ville blitt skikkelig rørt av å fått seg en gave, men kjenner jeg han rett, er han nok glad for den lille han får ) Koselig ide uansett
volvo-mamma Skrevet 2. mai 2008 #17 Skrevet 2. mai 2008 her får vi verdens beste gave av "naturen" så noen pappa gave blir det ikke ,men det blir storesøster og storebror gave
Eliise Skrevet 2. mai 2008 #18 Skrevet 2. mai 2008 Ingen pappa gave her heller... Ikke annet enn en datter! Som om ikke det skulle være bra nok ;-) Men storesøster på 2 år, skal nå få en liten gave når hun kommer på sykehuset på første besøk
*nr4isommer* Skrevet 2. mai 2008 #19 Skrevet 2. mai 2008 her får pappaen et smykke med navnet på barnet. Han fikk det til førstemann og får det igjen til nr to... han går alltid med smykke og tar det aldri av. Dyrt er det heller ikke. Til bursdagen fikk han en tatovering i gave hvor han skulle få tatovere inn navnet til barna. Men som sakt, dette med mamma og pappa gave er jo ikke nødvenig, for jeg vet at alle er jo overlykkelige over det å ha fått et barn og det holder i massevis:-) Men synes på samme tid det er kos å gi en liten overaskelse i tilleg. Storebrorgave blir det også!!!! Vi gleder oss
*lillebolla* Skrevet 2. mai 2008 #20 Skrevet 2. mai 2008 Syns det er rart at så mange er "imot" å gi pappagave - det behøver jo ikke være en dyr greie, og det er alltid hyggelig å gi mannen sin en liten oppmerksomhet! Jeg har tenkt på boken som heter "Pappa kan alt" - som virker utrolig bra og morsom! En slags oppslagsbok for pappaer! Muligens noe annet også. Alltid hyggelig å kunne gi en oppmerksomhet til mannen som jeg er så glad i, og som har vært så flink under svangerskapet og forhåpentligvis også under fødselen! Ellers finnes det også veldig søte babyklær med påskrift som "pappa er kuul" og sånne ting, som jo er til babyen, men litt til pappa også... Eller syns jeg digital fotoramme er en veldig god idé - men det fikk mannen min til bursdagen som var nå nettopp - av akkurat samme grunn som ble nevnt ovenfor! :-)
Nordhagenjentene :) Skrevet 2. mai 2008 #21 Skrevet 2. mai 2008 Jeg begynte å tenke litt etter å ha lest alle innleggene her tidligere i dag, og jeg tror jeg skal kjøpe en pappagave... Takke mannen for at han har stilt opp så mye, jeg har hatt hyperemesis og antydning til bekkenløsning sammen med fibro, så mye har falt på ham. I tillegg vil jeg takke ham for datteren vår, at han ville gi meg et barn. Om jeg får noe av ham vet jeg ikke, men jeg skal ikke ha noe for det arbeidet jeg har gjort, men heller for at jeg gir ham et barn. Det var andre tider før, når jeg ble født fikk moder'n alliansering av pappa og gullklokke av farmor og farfar!!!
Mlinn86 <3 william <3 Skrevet 2. mai 2008 #22 Skrevet 2. mai 2008 Synes også pappagave er en fin ting. Greitt nok at han får verdens fineste gave når bebisen kommer, men synes han fortjener en liten gave fra meg. Han har faktisk tålt både tårer, sinne og ustabilt humør i 9 mnder snart. Han har vært helt fantastisk med meg:D Så min samboer skal iallfall få en fin liten oppmerksomhet:) Det fortjener han fullt ut;)
Sunny77 Skrevet 2. mai 2008 #23 Skrevet 2. mai 2008 Min samboer samler på kniver (jakter, fisker etc), så jeg har tenkt å gravere inn barnas navn på en kniv. Vet han vil bli kjempeglad for det;o) (Jeg fikk en kjempefin fødselsgave etter førstemann, så har lyst til å gi han noe denne gangen).
RaPe Skrevet 3. mai 2008 #24 Skrevet 3. mai 2008 Må vel også fortelle at jeg fikk mamma-gave etter første fødsel; en alliansering i hvitt gull m én diamant. -Som et symbol på den diamanten vi hadde fått! ;-) Om det venter noen mammagave på meg denne gangen, er vel mer usikkert... vi er liksom ikke like romantiske denne gang! hehe. Men han skal altså få gave med meg uansett. Ønsker meg jo slik selv, så!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå