Gjest Skrevet 1. mai 2008 #1 Skrevet 1. mai 2008 Hva er det som får folk til å tro at det er pent? Det ser skikkelig jævlig ut! Fatter ikke at om de ønsker å lysne håret, heller ikke striper det, istedet for denne helbleikinga. Så kommer etterveksten da. Nais. Gult hår, med en kommunefarget ettervekst. Og for å gjøre det skikkelig snasent, tar de gjerne sol 7 dager i uka.
Gjest Skrevet 1. mai 2008 #2 Skrevet 1. mai 2008 Hva er så galt med det a... *blåse tyggisboble og fikle med slitt bleika hår*
Gjest Skrevet 1. mai 2008 #3 Skrevet 1. mai 2008 Haha. Det er ikke galt. Fatter bare ikke hva som er fint med det.
Zyan Skrevet 1. mai 2008 #4 Skrevet 1. mai 2008 hehe..se på alderen til de som gjør det..klærne. Vil tippe de er på "samme nivå".? Er vel mote da, venninda gjorde det og ble "fin"..vil ikke være dårligere også er vi igang. Man blir jo rimelig preget av venninder tror jeg.
Gjest Skrevet 1. mai 2008 #5 Skrevet 1. mai 2008 Beats me, jeg farger innbitt håret brunt i håp om at det aldri skal vises at jeg egentlig er tilnærmet platinablond fra naturen av:P
Gjest Skrevet 1. mai 2008 #6 Skrevet 1. mai 2008 Nja, alderen på de som gjør det er jo fra 15 til 60. Og det blir ikke noe vakrere med åra, for å si det sånn.
Zyan Skrevet 1. mai 2008 #7 Skrevet 1. mai 2008 åh..da har jeg ikke sett så mange..hehe, for den gruppen jeg tenkte på var ca 16-20.
Gjest Skrevet 1. mai 2008 #8 Skrevet 1. mai 2008 Når man er det på ordentlig, er det jo fint:-) Da ser det ikke gult ut, og man får heller ikke den grå etterveksten.
Gjest Skrevet 1. mai 2008 #9 Skrevet 1. mai 2008 Kanskje det er spesiellt her jeg bor:-) Oversola kjerringer med helbleika hår og hetetokter pga. overgangsalderen.
*Minnie Mus* Skrevet 1. mai 2008 #10 Skrevet 1. mai 2008 Nå har ikke jeg bleket det, men farget det og tro meg, jeg har prøvd ALT MULIG annet, men det er faktisk lyst hår som passer best til resten av trynet mitt... Har bedt om å stripe det hundre ganger, men det har aldri blitt noe vakkert syn... Ikke å farge det hverken brunt, rødt eller svart heller...
Gjest Skrevet 1. mai 2008 #11 Skrevet 1. mai 2008 Mulig det er fint, men det er så kjipt å få stempel som bimbo for noe man ikke kan noe for så da farger jeg det heller;)
Gjest Skrevet 1. mai 2008 #13 Skrevet 1. mai 2008 Det er jo teit. Bibostempel mener jeg. Synes det er fnt å være naturlig blond jeg.
Gjest Skrevet 1. mai 2008 #14 Skrevet 1. mai 2008 Ja det er teit, men desverre finnes det mange teite folk som tror man automatisk er bimbo om man har blondt hår. Men nå er jeg blitt så vant med å være brunette at jeg ikke kunne tenke meg å være blond, da hadde jeg måttet klippe av alt håret mitt for å få fram fargen og det fungerer dårlig siden jeg har hår til midja;)
*Minnie Mus* Skrevet 1. mai 2008 #15 Skrevet 1. mai 2008 Nope, jeg har alltid hatt lyst hår, begynte å bli kommunefarget når jeg kom i puberteten og da begynte jeg å farge det. Er det noe penere å ha skikkelig fett kommunefarget hår som ikke ser ut som om det har blitt vasket noen gang (for sånn ble nemlig mitt hår selv om jeg vasket det ofte nok).... Tror ikke jeg er av de aller blondeste jentene, men jeg trives i alle fall med å ha det sånn. Så bør man tenke litt på at det som oftest er jenter som har problemer med andre jenter som har lyst hår, store pupper eller tynn kropp:-) De fleste gutter liker alle de tingene der:-)
Twintipp og himmelblå Skrevet 1. mai 2008 #16 Skrevet 1. mai 2008 Jeg driter i om folk tror jeg er bibmo jeg. Jeg farger ihvertfall ikke håret pga. andre sin stigmatisering av mennesker med blondt hår! Men, nå er ikke vennene mine så barnslige å kommeterer slikt da, kanskje nettopp fordi de er smarte? Mye jeg synes er heslig og, men holder meg for god til å kommentere det:o) Har prøvd brunt hår jeg og, ser ut som en grå mus:o)
klg,2 boys now:) Skrevet 1. mai 2008 #17 Skrevet 1. mai 2008 trenger ikke å ha gult hår fordet om en helbleiker det,til opplysning.jeg har helbleika hår men det er abselutt ikke gult.blir sliten av at folk har fordommer mot noe så teit som hår farge.heler helbleika enn fett kommune gått hår å nei ingen kler kommunde grått.
Gjest Skrevet 1. mai 2008 #18 Skrevet 1. mai 2008 Sant nok men jeg begynte med det for mange års iden (farge altså) så har jeg bare blitt vant til å være mørkhåret og nå er det litt sent å gjøre noe med det siden håret mitt er såpass langt at å klippe det hadde blitt ganske dumt, men fargen er fin den så er ikke noen sorg å være mørkhåret;) Nå har jeg aldri sagt at det er vennene mine som kommenterer det da, vennene mine liker meg for den jeg er uansett
Gjest Skrevet 1. mai 2008 #19 Skrevet 1. mai 2008 Er en stor forskjell på naturlig blond og helbleket platina da:) Tror heller ikke du er så fin med mørkt hår.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå