Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er det som får folk til å tro at det er pent?

Det ser skikkelig jævlig ut! Fatter ikke at om de ønsker å lysne håret, heller ikke striper det, istedet for denne helbleikinga.

Så kommer etterveksten da. Nais. Gult hår, med en kommunefarget ettervekst. Og for å gjøre det skikkelig snasent, tar de gjerne sol 7 dager i uka.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eneste de med pinkort hår.....da kan de faktisk være ganske kuult. Ellers ser det bare..... ja hva skal jeg si..... billig?

Skrevet

Jeg får se billig ut sammen med deg jeg da ;o))

heller billig en grå ;o))

Skrevet

Er alternativene deres helbleking eller grå? Jeg har også helbleket håret i min tid, men da var jeg max 14.... og synes ikke jeg ser så expensive ut på bilder for å være ærlig. Søsteren min var her i går og hun har også helbleket hår.... helt dødt og står av seg selv:) hun er konfimant i år så det følger vel alderen......

Det handler jo ikke om at alle kler mørkt hår, men hva med striper? Så ser det litt naturlig ut også.

Skrevet

Det er jo ikke alltid resultatet blir dårlig/stygt med helbleket. På meg feks er det driiiiitfint!

Skrevet

jeg har sett et tilfelle av pent helbleka hår......så joda jeg tror det er mulig.....men kanskje ikke den bragden som hyppigst lar seg gjennomføre med et tiltalende resultat.....

hår er kvinners utøvelse av sport.....klassifiserer da helbleking som høyrisiko og spesielt ispedd litt fløffy permanent.....personlig foretrekker jeg sikkehetstiltak som hjelmbruk før jeg entere en frisersalong da slipper jeg å bruke hatt en uke etterpå....sagt på en annen måte....ikke ti ville hester får meg inn et sånt sted for at ei berte skal projisere sin småjalete dritt smak på mitt hår.......

Skrevet

ok...jeg var fjortis på 80 tallet og var offer for carola sveis, limal svais, puddelrock sveis.....og gud veit ikke hva slags faenskap som torturerte sveisen på oss heller lettlurte syberborgere av 80 tallet.....

Skrevet

Jeg er enig med deg, LOTP. Og Cat, jeg sa ikke at jeg syntes det så billig ut, men mindre pent.

Skrevet

jeg husker jeg syntes det så litt eksklusivt ut med helbleika, perleøredobber, perlemorslebestift og kongeblå mascara.....og faktisk tror jeg det virka....for de fleste som fixa denne stilen ble rimlig kjapt kjørt på tjukken......sånn sett; om man fanger det biologiske perspektivet ble det iallefall barn av dette.....

Skrevet

Nei det var LOTP som sa det.;o)

Jeg har lagt ut nytt bilde av meg på profiler og jeg syns ikke håret mitt ser så aller værst ut. Mtp at det er lenge siden jeg var hos frisørn og ettervekst er der også. hehe

Skrevet

Nå synes ikke jeg det så helbleket platinablondt ut på de bildene der da......

Skrevet

Det var aldrig snakk om platinablondt heller. Men helbleket. Og det er helbleket men fargen heter meget lysblond.

Skrevet

Jeg er helt enig meg flinkekjerrinnga. Blåbleka hår, gjerne med ettervekst er ikke pent. Det er stor forskjell på å tone håret lyst og å bruke vannstoff (er det ikke det det heter?) En frisør jeg vet om kaller det bingoblondt og den betegnelsen passer egentlig perfekt og sier alt:)

Skrevet

Striper er mye stress

Jeg kler forøvrig godt mitt originale mørke hår, men trivs for øyeblikket best som blondine.

Skrevet

Sånn, da har jeg for andledningen også lagt ut bilde av mitt helbleika hår!

Skrevet

Mitt er foresten bleika hjemme, med HM sin lyseste farge, av mannen (Det kaller man risikosport;) )

Skrevet

Hehehehe, Mitt er også hjemmebleika,. så fine dere er forresten ;o))

Skrevet

Men ingen av dere har det jeg definerer som helbleket blondt hår. Ser heller stripet ut med en varm glød. Tror ikke hårfargen deres matcher tanken til HI heller når hun skrev innlegget.....

Skrevet

de peneste damene er brunetter, sånn er det bare!

Skrevet

Og de deiligste mennene er også mørke, blondie;)

Skrevet

Der er jeg enig. Synes det er rart om dette er helbleiking. Og nei, det var ikke dette jeg mente:-)

Skrevet

Tja, ikke alltid! Jeg synes mange naturlig blonde jenter er pene! Til og med de som striper det:-) Men brunetter er fine de også:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...