Gjest Skrevet 1. mai 2008 #1 Skrevet 1. mai 2008 Hva er det som får folk til å tro at det er pent? Det ser skikkelig jævlig ut! Fatter ikke at om de ønsker å lysne håret, heller ikke striper det, istedet for denne helbleikinga. Så kommer etterveksten da. Nais. Gult hår, med en kommunefarget ettervekst. Og for å gjøre det skikkelig snasent, tar de gjerne sol 7 dager i uka.
Gjest Skrevet 1. mai 2008 #2 Skrevet 1. mai 2008 Eneste de med pinkort hår.....da kan de faktisk være ganske kuult. Ellers ser det bare..... ja hva skal jeg si..... billig?
Cat.68 Skrevet 1. mai 2008 #4 Skrevet 1. mai 2008 Jeg får se billig ut sammen med deg jeg da ;o)) heller billig en grå ;o))
Gjest Skrevet 1. mai 2008 #5 Skrevet 1. mai 2008 Er alternativene deres helbleking eller grå? Jeg har også helbleket håret i min tid, men da var jeg max 14.... og synes ikke jeg ser så expensive ut på bilder for å være ærlig. Søsteren min var her i går og hun har også helbleket hår.... helt dødt og står av seg selv:) hun er konfimant i år så det følger vel alderen...... Det handler jo ikke om at alle kler mørkt hår, men hva med striper? Så ser det litt naturlig ut også.
tante grusom master of law Skrevet 1. mai 2008 #6 Skrevet 1. mai 2008 Det er jo ikke alltid resultatet blir dårlig/stygt med helbleket. På meg feks er det driiiiitfint!
Gjest Skrevet 1. mai 2008 #7 Skrevet 1. mai 2008 jeg har sett et tilfelle av pent helbleka hår......så joda jeg tror det er mulig.....men kanskje ikke den bragden som hyppigst lar seg gjennomføre med et tiltalende resultat..... hår er kvinners utøvelse av sport.....klassifiserer da helbleking som høyrisiko og spesielt ispedd litt fløffy permanent.....personlig foretrekker jeg sikkehetstiltak som hjelmbruk før jeg entere en frisersalong da slipper jeg å bruke hatt en uke etterpå....sagt på en annen måte....ikke ti ville hester får meg inn et sånt sted for at ei berte skal projisere sin småjalete dritt smak på mitt hår.......
Gjest Skrevet 1. mai 2008 #8 Skrevet 1. mai 2008 ok...jeg var fjortis på 80 tallet og var offer for carola sveis, limal svais, puddelrock sveis.....og gud veit ikke hva slags faenskap som torturerte sveisen på oss heller lettlurte syberborgere av 80 tallet.....
Gjest Skrevet 1. mai 2008 #9 Skrevet 1. mai 2008 Jeg er enig med deg, LOTP. Og Cat, jeg sa ikke at jeg syntes det så billig ut, men mindre pent.
Gjest Skrevet 1. mai 2008 #10 Skrevet 1. mai 2008 jeg husker jeg syntes det så litt eksklusivt ut med helbleika, perleøredobber, perlemorslebestift og kongeblå mascara.....og faktisk tror jeg det virka....for de fleste som fixa denne stilen ble rimlig kjapt kjørt på tjukken......sånn sett; om man fanger det biologiske perspektivet ble det iallefall barn av dette.....
Cat.68 Skrevet 1. mai 2008 #11 Skrevet 1. mai 2008 Nei det var LOTP som sa det.;o) Jeg har lagt ut nytt bilde av meg på profiler og jeg syns ikke håret mitt ser så aller værst ut. Mtp at det er lenge siden jeg var hos frisørn og ettervekst er der også. hehe
Gjest Skrevet 1. mai 2008 #12 Skrevet 1. mai 2008 Nå synes ikke jeg det så helbleket platinablondt ut på de bildene der da......
Cat.68 Skrevet 1. mai 2008 #13 Skrevet 1. mai 2008 Det var aldrig snakk om platinablondt heller. Men helbleket. Og det er helbleket men fargen heter meget lysblond.
prekæs Skrevet 1. mai 2008 #14 Skrevet 1. mai 2008 Jeg er helt enig meg flinkekjerrinnga. Blåbleka hår, gjerne med ettervekst er ikke pent. Det er stor forskjell på å tone håret lyst og å bruke vannstoff (er det ikke det det heter?) En frisør jeg vet om kaller det bingoblondt og den betegnelsen passer egentlig perfekt og sier alt:)
Gjest Skrevet 1. mai 2008 #15 Skrevet 1. mai 2008 Striper er mye stress Jeg kler forøvrig godt mitt originale mørke hår, men trivs for øyeblikket best som blondine.
Gjest Skrevet 1. mai 2008 #16 Skrevet 1. mai 2008 Sånn, da har jeg for andledningen også lagt ut bilde av mitt helbleika hår!
Gjest Skrevet 1. mai 2008 #17 Skrevet 1. mai 2008 Mitt er foresten bleika hjemme, med HM sin lyseste farge, av mannen (Det kaller man risikosport;) )
Cat.68 Skrevet 1. mai 2008 #18 Skrevet 1. mai 2008 Hehehehe, Mitt er også hjemmebleika,. så fine dere er forresten ;o))
Gjest Skrevet 1. mai 2008 #19 Skrevet 1. mai 2008 Men ingen av dere har det jeg definerer som helbleket blondt hår. Ser heller stripet ut med en varm glød. Tror ikke hårfargen deres matcher tanken til HI heller når hun skrev innlegget.....
Gjest Skrevet 1. mai 2008 #24 Skrevet 1. mai 2008 Der er jeg enig. Synes det er rart om dette er helbleiking. Og nei, det var ikke dette jeg mente:-)
Gjest Skrevet 1. mai 2008 #25 Skrevet 1. mai 2008 Tja, ikke alltid! Jeg synes mange naturlig blonde jenter er pene! Til og med de som striper det:-) Men brunetter er fine de også:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå