*Minnie Mus* Skrevet 1. mai 2008 #1 Skrevet 1. mai 2008 1 barn er jo for lite, for jeg mener at barn trenger søsken. Har i grunn alltid ønsket meg 3 barn. (har 2 nå)... Men nå er minstemann passert 2 år og alt er så mye enklere med to forholdsvis store småbarn he he... På en måte ønsker jeg meg et tredje barn, på den andre siden tenker jeg at det er deilig å ha masse tid til seg selv og de to jeg har... Alt er jo lagt opp til at man skal få to barn i livet og føler jeg med tanke på at vi er to voksne (1 voksen per barn altså), ferieturer, plass i bilen osv.... Hvor mange barn ønsker dere dere?
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 1. mai 2008 #2 Skrevet 1. mai 2008 Vi ønsker to barn.. Altså en til =)
BarnNr.4 :) Skrevet 1. mai 2008 #5 Skrevet 1. mai 2008 Har 2 nå, og jeg sier stopp nå samboer er sååå enig.. hehe.. men orker igrunn ikke tanken på å gå gravid en gang til.. Jeg er bare 20 år, og er veldig ung, så jeg synst det er supert å bli ferdig så tidlig Så føler jeg at når jeg har 2 så har vi veldig god tid til dem, og kan følge dem opp på det dem vil være med på Så nå skal vi bare koose oss med prinsessene våres og leve det gode liv
meg & to små vampyrer Skrevet 1. mai 2008 #6 Skrevet 1. mai 2008 Jeg ønsker meg bare to jeg også. Mannen min er delvis enig. Vi har en litt spesiell situasjon siden jeg plages med kraftige blødninger og det kan kun fikses etter vi er ferdig med barn. Så vi kommer ikke til å gå i årevis og vente på en evt lyst på en tredjemann, her skal det besluttes etter andremann kommer. Jeg syns to er nok. Håper vi kan få en til slik at de blir to:)
La Perla Skrevet 1. mai 2008 #7 Skrevet 1. mai 2008 Vi har tre. jeg mente ofså at 2 var nok, men etter årevis med bearbeiding og påvikrning fikk mannen min meg med på at vi skulle få en til. så det ble en attpåklatt 7 år etter nr 2. Og det er fantastisk! Nå er han 3, og mannen min har begynt med at vi bør få nummer 4.....
Gjest Skrevet 1. mai 2008 #9 Skrevet 1. mai 2008 Håper på 3 eller 4 barn en gang i framtiden (altså om jeg finner meg en mann)..
Tingelingelate med to tomater Skrevet 1. mai 2008 #10 Skrevet 1. mai 2008 Vi har to nå og jeg føler ikke at jeg er ferdig enda=) Må iallefall ha en til=) Men det blir nok siste da sambo egentlig mener vi har evig nok med 2 stk, men vi har blitt enige om en til..men da om noen år=)
Gjest Skrevet 1. mai 2008 #11 Skrevet 1. mai 2008 Vi har to, og er vel egentlig innstilt på å få en til på et senere tidspunkt. Om to år, ca, vi har en på fire og en på ett år nå. Vi får se om vi blir klare, eller om vi synes vi har nok Hadde vært kjekt med en til...
lego Skrevet 1. mai 2008 #12 Skrevet 1. mai 2008 Jeg vil ha tre, men vi har blitt enige om en til sammen. Har en sammen nå og sambo har en fra før.... Så vi får se om jeg klarer å overtale han om noen år...
Gjest Skrevet 1. mai 2008 #13 Skrevet 1. mai 2008 Jeg har en nå, hun er 9 mnd. Vi tenker veldig på å få en til - men jeg fyller 20 i år - så ingen hast. Vil gjerne ha 3 jeg da:-)
minimegogtrollet Skrevet 1. mai 2008 #14 Skrevet 1. mai 2008 4:-) har lyst på stor og vill familie.. med høylytte middager og mye latter!!
yasmina Skrevet 1. mai 2008 #15 Skrevet 1. mai 2008 Her venter vi nr 3 naa saa..... Men det blir siste dette
trøndertvillingmamma Skrevet 1. mai 2008 #17 Skrevet 1. mai 2008 I utgangspunktet snakket vi vel om 2 barn. Men når svangerskap nr 2 viste seg å være tvillinger var vi plutselig 3-barns foreldre. Derfor slipper vi diskusjonen om barn nr 3.......
Gjest Skrevet 1. mai 2008 #19 Skrevet 1. mai 2008 Det er sånt man må vurdere utifra sin egen livs situasjon. Jeg har 3 barn, mye pga at jeg hadde en fra før, synes det er greit, en også veldig slitsomt til tider. ENhver alder krever sitt har jeg oppdaget. Synes nesten han eldste på 10år krever mest nå, enda jeg har to små tette. I hvertfall i bekymringer! Jeg kunne godt tenkt meg flere barn jeg, men innser i grunn at 3 kansje er nok, så jeg får se an i årene som kommer, jeg er 29år, så jeg har mange år enda å gjøre det på hvis jeg vil ha en til :-)
Mor til et enebarn Skrevet 1. mai 2008 #20 Skrevet 1. mai 2008 Har "bare" ett barn (som nicket sier).. om vi kan få flere barn, vet vi ikke ennå. Har ikke prøvd, men fått beskjed at det kan bli problematisk...
Nosa Skrevet 1. mai 2008 #23 Skrevet 1. mai 2008 Vi har tre barn nå og det er helt topp! To gutter og ei jente til sllutt, føler at familien er komplett! Størst overgang fra ingen til 1 og mest slitsomt fra 1 til 2 selv om det er 3 år mellom de. Nå er det nesten mest kos! Må legge til at snuppa som kom sist nå er utrolig snill og gjør det enkelt..!
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 1. mai 2008 #25 Skrevet 1. mai 2008 Har nok med de 2 jeg har, men synes nok det er litt trist å tenke på å aldri gå gravid mer da. Men vi får se har da tid til å få flere jeg men nå føler jeg det er nok med 2.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå