Dunder Skrevet 1. mai 2008 #1 Skrevet 1. mai 2008 Har vært inne på Tettinntil.no og må bare si at det er den mest rotete nettsiden jeg har sett i hele mitt liv.. Kan noen fortelle meg om det er et bæretreff i Oslo i den nærmeste fremtid?
litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 1. mai 2008 #2 Skrevet 1. mai 2008 Rotete? For finne treff i Oslo, så velger du Bæretreff - Østlandet. Det er visstnok oppstart med ukentlige treff i Oslo, forslag om første Torsdag 8.5 kl 13 ved lekeplassen i Sofienbergparken. Vet ikke om det er fastsatt, eller bare forslag.
Krøvvel Skrevet 1. mai 2008 #3 Skrevet 1. mai 2008 Du må gå inn på forumet, klikke deg inn på Bæreprat og deretter bæretreff. Ikke verre enn det:-)
Dunder Skrevet 1. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 1. mai 2008 Forumlinken var lett å finn. Bæreprat tok litt lenger tid og nå leter jeg forgjeves etter en bæretrefflink? Og hvordan i huleste skal man finne det hvis man ikke vet at man må først gå inn på forum, deretter bæreprat og så bæretreff?
Krøvvel Skrevet 1. mai 2008 #5 Skrevet 1. mai 2008 Nei jeg sa feil til deg.. litt lenger ned på siden er det en egen bæretrefflink: http://tettinntil.no/forumet/forumdisplay.php?f=60 :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå