lundie-Emilia+1 til-HØYGRAVID! Skrevet 1. mai 2008 #1 Skrevet 1. mai 2008 Tiden bare flyr så fort, og jeg kan ikke tro at det er min siste dag på 2-trimester i dag. Blir litt nervøs jeg, hehe.. Masse lykke til videre jenter, og vi ses inne på 3-trimester Flere som kommer etter snart eller? Mvh
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 1. mai 2008 #2 Skrevet 1. mai 2008 Å kjenner et snev av misunnelse, vil gjerne henge på inn dit men det er 5 uker igjen til jeg kan bytte tri (sniktitter litt da) hehe... Masse lykke til i den siste tiden av svangerskapet!!=)
Vannmann-86*med-liten-Emil Skrevet 1. mai 2008 #3 Skrevet 1. mai 2008 JAAA..Jeg kommer etter på mandag=)
lundie-Emilia+1 til-HØYGRAVID! Skrevet 1. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 1. mai 2008 Takk for det! De 5 ukene kommer til å gå kjempefort så da ses vi der om ikke så lenge
lundie-Emilia+1 til-HØYGRAVID! Skrevet 1. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 1. mai 2008 Da er du bare noen dager etter meg da Hvor i landet er du fra?
Sunny77 Skrevet 1. mai 2008 #7 Skrevet 1. mai 2008 Og jeg kommer på søndag;o) Syntes det gikk sakt frem til uke 24/25, men nå går det skremmende fort;o) Utrolig å tenke på at om ca 3 mnd er lillefrøkna (forhåpentligvis) her...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå