snirkeline Skrevet 1. mai 2008 #1 Skrevet 1. mai 2008 Jeg har vært sykmeldt siden slutten av februar,og blir nok det frem til slutten av oktober.Da skal jeg søke utdanningspermisjon fra jobben.Har fått innvilget yrkesrettet attføring pga mye helseplager. Skulle hatt fire uker ferie i juni/juli i år.Men den blir ikke benyttet siden jeg er sykmeldt.Har jeg krav på å få utbetalt lønn for disse ukene istedet?Eller "faller de bare bort"? Skal ikke tilbake i denne jobben på noe senere tidspunkt heller....
krabbetrollet Skrevet 1. mai 2008 #2 Skrevet 1. mai 2008 Du jobber jo ikke den perioden, så da skal du jo ikke lønn. Hvis det er sånn at ferien din faller bort så får du vel sykepenger den perioden da? Det er jo i stedet for lønn. Feriepenger skal du ha av det grunnlaget du tjente opp i 2007.
snirkeline Skrevet 1. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. mai 2008 Har funnet ut litt mer her nå etter noen telefoner. Får som vanlig de feriepengene jeg har opptjent fra 07. Får utbetalt feriepengene fra nesten hele 08 før jul,når jeg søker permisjon.Pga at jeg ikke skal tilbake i denne jobben. Skal si opp denne stillingen når jeg er nesten ferdig med utdanningen. Måtte visst gjøres sånn pga at det er yrkesrettet attføring
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå