chill+enda en til Skrevet 1. mai 2008 #1 Skrevet 1. mai 2008 Syns ikke det er sååå aktivt inne på bryllupsdebatten, så nå "plager" jeg dere litt her. Noen som har tips til salmer vi kan ha i kirken? Vi gifter oss neste lørdag, og jeg har kanskje vært bittelitt laidback i det siste, hmmm...
chill+enda en til Skrevet 1. mai 2008 Forfatter #2 Skrevet 1. mai 2008 Ja, og altså; hvor kan jeg få kjøpt hvite, tynne strømper til meg selv, til den store dagen?
Gjest dagdrømmer Skrevet 1. mai 2008 #3 Skrevet 1. mai 2008 "Kjærlighet fra Gud" er vel en klassiker...
hund&barn@fullrulle Skrevet 1. mai 2008 #4 Skrevet 1. mai 2008 Ja, den hadde vi også. Akkurat nå står det stille på den andre... Så hadde vi to sanginnslag. Hvite strømper får man da nesten overalt....
grå :) Skrevet 1. mai 2008 #5 Skrevet 1. mai 2008 http://www.brudepikene.no/salmer/cms/174 googler du så finenr du nok flere steder. synes litt synd på organisten jeg hvis dere ikke har gitt beskjed enda. greit nok at de kan de fleste, men de liker som oftest litt varsel. vet om noen som dagen i forveien og for å si det sånn så var organisten rød av sinne da hun fortalte om det etterpå. *kjappe seg*
chill+enda en til Skrevet 1. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 1. mai 2008 Ja, altså; presten har nettopp tatt kontakt med oss, så det er ikke bare oss det står på der Har ringt kirken opptil flere ganger (for en god stund siden), men har måttet vente til han tok kontakt. Har rett og slett vært litt usikker på hvordan ting skulle gjøres.
Masaili <3 Skrevet 1. mai 2008 #8 Skrevet 1. mai 2008 Denne siden er genial! Du kan t.o.m høre utdrag fra salmene der:) http://www.orkdalsmenighetene.no/vigsel/salmer/salmevalget_vigsel.htm
Masaili <3 Skrevet 1. mai 2008 #9 Skrevet 1. mai 2008 Vi hadde forresten "Det er så yndig" og "Å leva det er å elska".
Alba44 Skrevet 1. mai 2008 #10 Skrevet 1. mai 2008 Vi fikk låne en cd fra kirkekontoret, vi. Veldig grei måte å velge ut sanger på. )
woo-woo Skrevet 1. mai 2008 #12 Skrevet 1. mai 2008 Av salmer hadde vi : Kjærlighet fra Gud Å leva det er å elska Alltid freidig Hvite strømper kjøpte jeg på en undertøysbutikk på Xhibition i Bergen
*1+1=2 små* Skrevet 1. mai 2008 #13 Skrevet 1. mai 2008 TAKK, det er slikt jeg lette etter!!!(bare kupper tråden litt)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 1. mai 2008 #14 Skrevet 1. mai 2008 Jeg kjøpte hvite stay-up fra Oreblue er ikke det det heter da??? Og de får du kjøp neste alle steder hvor de selger strømper:o) Vi hadde "deilig er jorden" som en av salmene. Og nei det er ikke en julesang. Hør på teksten, den er kjempefin. Også kan alle den og da synger de:o))
Gjest Skrevet 1. mai 2008 #15 Skrevet 1. mai 2008 jeg har alltid likt blott en dag, så den hadde vi:=)
chill+enda en til Skrevet 1. mai 2008 Forfatter #16 Skrevet 1. mai 2008 Tusen takk for alle svar! Da er strømpene bestilt, salmene valgt, jeg har snakket med presten, og jeg er nå igang med å lage kirkeprogrammet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå