Gjest Skrevet 1. mai 2008 #1 Skrevet 1. mai 2008 Hva er hot nå til våren? Farver? Tilbehør? Alle tips mottas med takk Gjerne noe som kan gjømme en bilring eller to også...
*Minnie Mus* Skrevet 1. mai 2008 #3 Skrevet 1. mai 2008 Virker som om sterke farger som orange, turkis og rosa er veldig in for tida i alle fall:-)
Gjest Rebel & frøken ledning Skrevet 1. mai 2008 #4 Skrevet 1. mai 2008 Hippiestilen er tilbake! Lange skjørt og kjoler, langt rett hår med midtskill, romantisk stil. Ellers er vel lilla den hotte fargen i år, er det ikke? Slengbukser og bukser med veldig høyt liv også. Jeg bryr meg egentlig ikke så mye om moter, går med det jeg liker...
Gjest Skrevet 1. mai 2008 #5 Skrevet 1. mai 2008 Godt poeng rebel Men problemet mitt er at jeg rett og slett ikke liker noe av det som er i butikkene. Er sååå lei av garderoben min, og må ha noe nytt. Har lyst på en slik skjorte i "silke", med korte ermer og knapper. de hadde dem overalt da jeg var gravid, men ingen plass nå. Slike trange bukser da? er det ok enda??
Gjest Rebel & frøken ledning Skrevet 1. mai 2008 #6 Skrevet 1. mai 2008 Trange bukser er vel alltid ok=) Skjønner ikke helt hvilke skjorter du mener da... Har du sjekket ut hm.com? de har jo alltid mye fint i mange forskjellige stiler. ønsker du å gå for bimbostilen kan du sjekke ut myfashion.no hehe, faktisk noe som er fint der! ellers har du jo laredoute.no for all slags stiler, ellos.no for litt mer bestemor og ebay.com for ALT! =)
Gjest Skrevet 1. mai 2008 #7 Skrevet 1. mai 2008 he he Ja har sjekket litt på nettet. men kun på h.m Får se på laredoute.no også. Og holde meg laaaangt vekk fra Ellos.......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå