Mrs. icsi og småen Skrevet 1. mai 2008 #1 Skrevet 1. mai 2008 Har dere kjøpt sånne små, siklesmekker? Leste et sted at det kunne være praktisk med noen slike, da noen barn gulper opp litt melk o.l Mener jeg har sett noen praktiske pakker med fire-fem i, men husker ikke hvor. Noen som har tips? Har sett på de vanlige butikkene rundt her, som kapp-ahl, cubus, lindex, sparkjøp osv. men finner dem ikke igjen...
Madde/sommergutt:) Skrevet 1. mai 2008 #2 Skrevet 1. mai 2008 Jeg har kjøpt inn noen slike trekantete siklesmekker som ser ut som et slags "tørkle" i halsen... synes di er kjempesøte, og er veldig praktisk i forhold til sikling:) Finnes i mange ulike farger og mønster på Exit-butikkene:)
BitteLiten *har født* Skrevet 1. mai 2008 #3 Skrevet 1. mai 2008 slike "tørkler" har de på barnetrend.no også....
270708 Skrevet 1. mai 2008 #4 Skrevet 1. mai 2008 Jeg har kjøpt en sånn pakke med 4 "siklesmekker" på Sparkjøp..kostet bare rundt 30kroner el noe sånt..Vet ikke om de hadde ensfargete..Vi venter gutt,så de jeg har kjøpt er hvite med noen små traktorer og biler på..
fullfartheledagen-med en til! Skrevet 1. mai 2008 #5 Skrevet 1. mai 2008 Jeg fant noen bittesmå søte siklesmekker på H&M. Var i pakke på 3 stk til kr 39,50.
Mrs. icsi og småen Skrevet 1. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 1. mai 2008 Ok takk skal dere ha! Da får jeg kikke en gang til på sparkjøp, siden det er nærmest evt får jeg ta en tur til H&M snart..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå