Dolla&Heidi&spire Skrevet 1. mai 2008 #1 Skrevet 1. mai 2008 Fint å utveksle litt erfaringer og kanskje få litt råd=) Vi gifter oss på stranden på Seychellene 30. sept. Bare jeg, min koimmende mann og vår datter på 2 år som reiser hen. Koster en formue syns nå jeg, men er mitt absolutte drømmebryllup!! Og har alltid ønska å dra til Seychellene! Neste sommer (09) blir det en stor fest m alle våre venner=)
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 1. mai 2008 #2 Skrevet 1. mai 2008 Hei! Vi gifter oss på stranda i Thailand 3. juledag i år. Har med oss nærmeste familie (dvs 11 voksne og små barn). Skal gifte oss på den stranda vi var da tsunamien var. vennefest i feb 09, tenker jeg
Pirkeanonym Skrevet 1. mai 2008 #3 Skrevet 1. mai 2008 Vi skal gifte oss i New York neste vår. Vet ikke hvor mange som kommer enda, men blir nok ikke mer enn max 15 gjester. Det kommer an på om noen blir med her fra Norge, det er jo både langt og dyrt å reise. Gleder meg sånn:-)))
rampejenta - ny spire Skrevet 1. mai 2008 #4 Skrevet 1. mai 2008 vi gifter oss i miami om 18 dager... de er ikke lenge til bare jeg og min kommende mann, og hans sønn som reiser..
Har byttet nick ! Skrevet 3. mai 2008 #5 Skrevet 3. mai 2008 Vi skal gifte oss på en vingård i Cape Town neste år. Blir mest sannsynlig jeg og kjærsten, datteren vår på 2,5 år og to venner. Åssen gjør dere det juridisk? Er så usikker på om jeg skal velge en norsk bryllupsarrangør, som da også ordner papirene, eller om jeg skal spare noen tusenlapper og velge en sør afrikansk arrangør? er så redd for at vi skal komme hjem og ikke være lovlig gift allikevel! Gleder meg veldig, er så vakkert i Cape Town. Så får jeg gifta meg, og slipper unna all oppmerksomheten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå