Sina med Sprellings Skrevet 1. mai 2008 #1 Skrevet 1. mai 2008 Jeg leste litt om dette og tenkte jeg skulle prøve å måle selv, men klarer ikke å kjenne hvor livmoren slutter. Gjør dere? Hvor langt er det i såfall? Jeg er 15+5 i dag og lurer på hva som er normalt.
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 1. mai 2008 #2 Skrevet 1. mai 2008 Har ikke prøvd å måle det selv,men tror nok jeg skulle klart det. Etter uke 12 er jo livmoren så høyt oppe at en skal kunne kjenne det,men mange kjenner den ikke enda da. Er du ikke vant med å kjennne livmoren så er det kanskje ikke så lett heller.
Førstegangsmamma82 Skrevet 1. mai 2008 #3 Skrevet 1. mai 2008 Har ikke sjangs.. Vet ikke hva jeg skal kjenne etter.. Blir kanskje enklere etter at jeg har vært hos jordmor og fått kjent/sett hvordan hun gjør det. Men det er jo lenge til enda... Er 15 uker nå.
AO3 Skrevet 1. mai 2008 #4 Skrevet 1. mai 2008 Jeg tror nok jeg skulle klart det, men jeg prøver ikke. Da kommer jeg garantert bare til å gjøre meg selv bekymret. Samboeren min vet helt sikkert hvordan det skal måles, også, men jeg har ikke tenkt å gå ned den veien der... Jeg overlater alt sånt til jordmor, jeg kjenner meg selv godt nok til å vite at jeg kan ende opp med å bli fullstendig hysterisk hvis ikke... Jeg kjenner veldig godt hvor livmoren er og hvor den slutter, og nå i den siste uka har den vokst MASSE. Jeg er 15+5, og livmoren når snart opp til navlen... Det er ikke mange dagene siden den var ganske langt under navlen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå