Gå til innhold

Kjenner jeg blir litt irritert

Anbefalte innlegg

Skrevet

På den Storebrandreklamen for kreftforsikringen de tilbyr.

Hun legger ut om av 1 av 3 får kreft, DET er mange det.... Får det til å høres ut som av 1 av 3 under 50 år får kreft. Sannheten er jo at mange unge får kreft, men de fleste som får kreft er over 70 år. Selvsagt er det kjempetrasig det også, men de trenger kanskje ikke en kreftforsikring (tror kanskje ikke de kvalifiserer til å få det heller).

Mange kan jo skremmes til å tegne den forsikringen fordi de tror av 30% av unge friske får kreft.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tviler på at noen gidder å gjøre det, å tegne en sånn ofrsikring da.. er jo bare teit...

så de som tror på det der, de må jo da være fullstendig dumme...

Skrevet

ja, det er jo ganske misvisende.

Hvis man lever lenge nok, får vel de fleste kreft, men blant relativt unge folk er det heller sjelden.

Skrevet

Jeg viste det var liten risiko for at jeg skulle få kreft ung før jeg tegna forsikringe, en jeg tar meg råd til å betale de 70-80kr hver mnd, har i tillegg dødskapital innbakt som litt ekstra..man vet aldri....hvem som blir rammet...jeg har sett kreft på nært hold familien..farmor var 60år...ikke gammelt det.

Skrevet

Enig i at reklamen er misvisende. Jeg har mistet en venninne i kreft, under 30 år. Man vet aldri hva som venter en. Og en slik forsikring kan være godt å ha om man kommer i en slik situasjon....

Skrevet

Reklamen er laget for å selge produktet vettu,og dets mer "faretruende" den er dets mer selger de...........................!!! Det dør 44 000 mennesker hvert år av kreft,og flesteparten er nok eldre mennesker. Men antall krefttilfeller blant barn øker for hvert år,og det er skremmende. Min samboer fikk kreftdiagnosen sin i -98!! Han har en uhelbredelig krefttype. Men han har nå levd med den i 10 år:-) !! Den krefttypen han fikk er d som regel bare eldre som får,og de dør med sykdommen,ikke av den...!! Så legene ser en utvikling i den veien at flere unge får krefttyper,som egentlig er slike som bare rammer eldre. Vi har nå gått inn og ut av sykehuset i 10 år,og vi ser med egne øyne at d bare blir flere og flere barn og unge som får kreft................!!! Så jeg tror nok IKKE at d er så dumt å tegne ei forsikring,slik at du kan få litt hjelp hvis du er så uheldig å bli rammet. Kreftforeningen sier at 1 av 4 vil oppleve å bli rammet av kreft i løpet av livet................

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...