melli79 Skrevet 1. mai 2008 #1 Skrevet 1. mai 2008 Hei. Da jeg gikk på do i dag morges var det litt blod på papiret når jeg tørket meg, tilegg var det noen små klumper i doen. Er redd jeg har mistet og er kjempe redd. Har ikke blødd noe siden. Er nå 9 uker på vei. Er det noen som har opplevd noe lignende??
alvilde Skrevet 1. mai 2008 #2 Skrevet 1. mai 2008 hadde nok ringt legevakta så fort så mulig. det hørtes ikke bra ut. krysser alt jeg har for at det skal gå bra. lykke til
dama83 Skrevet 1. mai 2008 #3 Skrevet 1. mai 2008 Heisann. Jeg syns ikke dette høres farlig ut.Hadde du hatt en spontan abort hadde du fått kjempe vondt i magen å du hadde også blødd mer.Men er du engstelig så kan du jo bare ringe legevakta å snakke med dem. Lykke til:)
Nr3på vei, to tette:) Skrevet 1. mai 2008 #4 Skrevet 1. mai 2008 Sa er som regel en styrtblødning, men kan jo være ma også....je blødde bare bittelitt da....men så trenger det ikke være noe heller, mange som blør hele svangerskapet uten at noe er galt..så krysser fingrene for det jeg:) Lykke til
AO3 Skrevet 1. mai 2008 #5 Skrevet 1. mai 2008 Det behøver ikke å bety at du har mistet! Men det er nok bedre å kontakte fastlegen og eventuelt prøve å overtale kontordama til å gi deg en hastetime. Du skal ha flaks for at de skal gidde å ta deg inn på legevakta... Så tidlig i svangerskapet, med kun små blødninger og uten smerter kvalifiserer man nok ikke til legevakta, egentlig. Krysser fingrene for deg, det er ganske vanlig å blø litt under svangerskapet, og det går ofte bra, vet du.
Bøllefrøet mitt og meg <3 Skrevet 1. mai 2008 #6 Skrevet 1. mai 2008 PÅ legevakta tok de meg veldig seriøst sist det skjedde med meg hvertfall. Jeg bor et stykke unna sykehus osv og fikk ikke en gang lov til å kjøre inn til byen med samboeren min. Så sykebil ble bestilt. Det er ganske vanlig å blø i svangerskapet så det trenger ikke være noe galt men kan være lurt å ta kontakt med lege så du får litt ro i sjela også Lykke til
melli79 Skrevet 5. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 5. mai 2008 Det gikk heldigvis bra. Var på legevakten og fikk henvisning til tidlig ul på kvinneklinikken. Der så de et lite foster og hørte hjertelyd. Utrolig deilig følelse. livsmoren var lukket og de kunne ikke se hvor jeg hadde blødd fra. Var en del blod i vagina. fikk beskjed om å leve som nomarlt. Nå håper jeg alt går bra. fikk også vite at jeg var i uke 8, og ikke 9 som jeg trodde. fikk vite at dette er vanlig når man har gått på p-pillen tett opp mot graviditeten for da er eggløsningen senere enn vanlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå