Gå til innhold

Hva synes dere om Jan Thomas?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror han hadde vært en kul kar å ha med seg på byen..hehe..Bortsett fra den latterlige ammekommentaren, synes jeg han er rå..haha

Videoannonse
Annonse
Skrevet

han er så latterlig at han er underholdende, men tror ikke jeg hadde klart å være i samme rom som ham mer enn 5-10 minutter!

Skrevet

hehe

Skrevet

synes han virker som en oppegående og smart mann, bortsett fra den ammekommentaren;o) Virker som han har god kunnskap om det han driver med.

Skrevet

det der hemoride-salvetrikset han sa en gang funker som fy det!

Og det kommer fra ei som nok ikke legger så godt merke til sminke, kremer, virkninger, rett og slett ikke bryr seg så mye....

Skrevet

Jeg liker han. Underholdende er han, holder for meg. Kunne selvsagt spart seg for den ammekommentaren, men han har fått nok pepper for nå igrunn.

Også er vi jo fra Skien, begge to :-) Liker Skiensfolk, jeg ;)

Skrevet

Skjønner ikke hvorfor han får så mye pepper for den ammekommentaren jeg da! Synes faktisk at det er noe i det jeg, jo mer man ammer, jo mer faller puppene ned he he men det blir man jo omtrent slått ned for å si her i Norge. (Nå mener ikke jeg at det er grunn god nok for å ikke amme, men hadde jeg vært supermodell hadde jeg nok funnet et annet alternativ.)

Men liker egentlig ikke Jan Thomas så veldig godt. Men kunne godt tenkt meg å få en bli-ny dag hos han ja, for han er dyktig i jobben sin, det er han.

Skrevet

det er jo ikke bare ammingen som påvirker brystene, selve graviditeten også. og uansett om man ammer eller pumper så blir jo puppene like slappe! spiller jo ingen rolle om det er en baby som suger eller en maskin. så den logikken stemmer ikke Minnie Mus :)

Skrevet

såklart, der er vi enige. Pumping er ikke noe bedre for puppene det heller, men jeg tror det er lettere å ha puppen konstant fremme når man ammer, enn hvis man pumper da:-)

Skrevet

Har hørt at det er farlig å bruke sånn hemoridesalve!

Synes Jan-Thomas er en raring, men kan ikke fatte at folk blir så provosert av at en i hans bransjen kommer med dumme ammekommentarer. Hallo! Han lever i en verden hvor utseendet er alt!

Synes han var morsom når han la seg helt flat: "Jeg har overhodet ikke greie på amming eller småbarn. Det jeg kan noe om er sminke, hår og utseende. Jeg burde holdt kjeft."

:)

Skrevet

Jepp det er jeg enig i. Hvis man skal klare seg som supermodell, må man nok ofre endel ting andre tar som en selvfølge. Derfor reagerte ikke jeg sånn som alle andre på den kommentaren. Ble jo mer ståhei av det enn når Staff sier at pedofile er flotte mennesker...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...