Gå til innhold

Er 15+5.. og 3.gangs.. ang bevegelse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan noen hjelpe meg her?? Begynner å bli veldig nervøs selv om jeg sier til meg selv at alt er normalt..

Jeg kjente liv tidlig. Allerede i uke13, så i uke 14 igjen. Da kjente jeg det to dager. 14+1 og 14+6. Og nå har jeg ikke kjent det siden fredag da jeg var 14+6.. Og jeg har prøvd å få til å kjenne litt liv i magen.. Men kjenner ingenting..

Sier til meg selv at det er helt normalt, og at bebisen ikke er stor så er ikke lett å kjenne bevegelse.. Men så er det en liten ting i meg som sier at siden jeg nå har kjent det 3 dager så burde jeg kjent det nå igjen..

Har noen opplevd lignende? Kan noen roe meg ned og si at dette er normalt? Var til UL i uke 8 og uke 12. Alt så normalt ut da. Var hos legen for to uker siden. Han prøvde da å høre hjertelyden og vi fikk så vidt høre den, men forsvant igjen fort.. Men den var iallefall der..

Alt vi skal bekymre oss for her i livet da..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg hadde det sånn som deg, var først i uke 18 når jeg kjente tydelige spark.. Er også 3.gangs..

Da jeg var på ordinær UL fikk jeg foklaringen; jeg hadde morkaka liggende foran som en støtdemper, i tillegg lå babyen mye innover-vendt..

Slapp helt av, alt er sikkert i orden=)

Skrevet

Det samme opplevde jeg. Bebien lå med ryggen mot min mage, og sparket dermed litt innover, så jeg kjente ingenting.

Men plutselig en dag snudde bebien seg, og jeg kjente masse spark.

Så det går helt sikkert bra:)

Skrevet

Takk for svar begge to:) Godt å høre andre har opplevd det samme.. Blir så opphengt i det at jeg ikke kjenner liv mer..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...