Gå til innhold

GRRR... Må få ut litt frustrasjon...(litt langt)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei! Må bare lufte tankene mine litt. Er skikkelig overgitt over mannen! Har egentlig verdens snilleste mann, men noen ganger tror jeg ikke mannfolk tenker på andre enn seg selv! Min mann har mange jern i ilden når det gjelder jobb og er flink, jeg er veldig stolt av han, men pga dette blir det mye reising og møter som tar hans tid.. Derrfor er jeg kanskje litt hårsår når det gjelder fest og morro for han.

Jeg hadde gledet meg veldig til denne helgen for da skulle vi endelig få en langhelg sammen uten farting, pluss at vi skal ha en familie sammenkomst i dag kl to for å feire datra vår og hennes kusine som har bursdag nå nesten samtidig. Egentlig skulle mannen ha vært på tur denne helgen, men avlyste i siste liten siden han har vært mye borte i det siste.

Derfor ble jeg kjempe skuffet da han i går begynte å pakke litt saker i en koffert, og da jeg spurte hva han skulle ble han overgitt over at jeg ikke husket at han skulle på møte fra onsdag til torsdag.. Uff, det hadde jeg glemt, men ja ja.. Du kommer vel hjem tidlig i morgen da? Tja, møtet varte nok sikkert til i tolv tiden, men han kunne dra halv tolv så kom han hjem litt før vi skulle i familiebursdag..

Siden det var natt til 1. mai i natt og MASSE folk ute, hadde jeg en mistanke om at dette kunne bli et festlig møte, men sa ikke noe. Jeg snakket med han etter møtet i går kveld og da skulle de ut å spise middag og det er jo greit, han skulle sende meg en mld når han var i seng. Jeg sliter med bekkenløsning og sover dårlig om natten, og da jeg våknet kl tre og ikke hadde fått mld visste jeg at hen hadde havnet på fylla.. Ble kjempe lei meg..

Ja, dagen startet kl seks i dag da datra mi ropte og var klar for nye utfordringer, og siden det har vi vært oppe.. Det har gått i et med stelling, mat og baking av kaker til bursdagen! Kl 10 ringte mannen og jeg hørte det da han sa hallo at jeg hadde hatt rett. Han sa med en gang at de hadde havnet på grisefylla og ikke var stått opp. Han var nok ikke kjørbar før i ellevetida! Jeg ble sur og spurte hvorfor han hadde lyvd. Da ble han sur og spurte om det spilte noen rolle når ha allikevel kom hjem til planlagt tid og ingen planer i dag blir forandret... Jeg ble lei meg og gadd ikke snakke mer med han.. Han har jo rett, og selvfølgelig skal han få ha det morro i blant! Så hvorfor sitter jeg her og føler meg lurt?? Er kjempe skuffa.. Jobb er greit liksom, det må han jo bare! Må også slenge med at når mannen min er ute en kveld er det ikke bare den kvelden som vi blir aleine hjemme, han er alltid dårlig og kjempe sur dagen derpå, så søndagen går også med... Er jeg helt urimelig eller har vi lov til å bli litt overgitt inni mellom..??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, kan såååå forstå frustrasjonen din!!!

Jeg har det på nesten samme måte.

Min har heldigvis kommet over det å ta seg en fest, men han prioriterer helst seg selv forran meg og sønnen.

Senest sønd ble jeg suuuperskuffa!!

Han er sjømann og er borte i uker noen ganger måneder av gangen. Han hadde da vært borte i 2 uker, og vi hadde for lenge siden avtalt å ta en uke ferie sammen når han kom hjem igjen.

Det er eneste mulighet å ha ferie sammen med pjokken før neste nurk kommer i august.

Men tror du ikke sambo hadde glemt å sette seg på ferie!!!!!!!!!!!

Hvordan er det mulig!!! Så lei meg har jeg aldri vært før. Tenk å glemme noe sånt da. Men unnskyldningen var at han umulig kunne ha planlagt ferie med oss den uka, for det er den mest hektiske perioden om bord nå. MEN, om 1 uke skal han ha 1 uke ferie med broren. Da skal de på kajakktur. Og den har han da tid til!!!

Fy søren å lei meg jeg ble.

Historien er nesten endeløs, men dette er et lite "utdrag" av historien min, som viser at jeg har full forståelse for hvordan du føler.

Skrevet

Synes du har rett til å være litt oppgitt:)

Skjønner jo selvfølgeli mannen din også. Han kommer jo hjem til avtalt tid, men når han går rundt og surmuler hele dagen hjelper jo ikke det så mye!

Han kunne hvert ærlig i utgangspunktet, og tatt en litt rolig kveld på byen, når han vet at dere skal ha masse gjester og styr!

Han synes vel ikke det er så stas selv og sitte midt oppi barnebursdag og kaker med hodepine og uggen mage???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...