schubidu Skrevet 1. mai 2008 #1 Skrevet 1. mai 2008 Hei! Jeg har vært plaget av sopp hele svangerskapet. Jeg har brukt Canesten flere ganger, da går det over, men det kommer fort tilbake. Kan man bruke for mye canesten? Er det noen som har noen råd?
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 1. mai 2008 #2 Skrevet 1. mai 2008 om du kan bruke for mye canesten vet jeg ikke,det må du nesten spørre legen om eller på apoteket,de kan sikkert også svare på det. Andre ting du kan gjøre,er å spyle deg 2-3 ganger om dagen med dusjen,da med lunket vann,det må absolutt ikke være varmt. Bruk bomullstruser. Du kan også kjøpe aloveragele å smøre deg med,det hjelper utrolig godt og har ingen skadevirkning og kan brukse så mye man vil. Pass også på å ikke gå for mye i tette klær,som dongry/olabukser. Når du er inne,kan du jo gjerne gå i en kjole eller skjørt,og heller ta på en bukse når du skal ut. Ikke bruk vanlig såpe,bruk intimsåpe og da max en gang til dagen. Kommer ikke på så mye annet i farten PS: Du er klar over det at mannen din også kan ha sopp og da kan han smitte deg igjen så det er lurt at han også tar en behandling for dette. Han bør heller ikke bruke vanlig såpe,men bruke intimsåpe og han også max en gang til dagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå