LadyLuck & Skrevet 1. mai 2008 #1 Skrevet 1. mai 2008 Da er jeg endelig i form til å sitte foran dataen igjenn.. Var nok brystbetennelse ja.. Ble bare verre og verre utover dagen, og da jeg var hos kegen klokken tre hadde jeg over 38 i feber (har normaltemperatur på ca 34), var svimmel og generelt uvell. Først tok de tempen,blodtrykk etc, og så ville han se på brystet. Kjente først på det friske, og så pøutselig grep han det vonde og klemte til. Gikk rett i kne, og tårene sprutet. Fikk konstatert en godt betent melkekjertel. Går nå på penecilin, og nesespray for å ha en sjangs til å få noe ut av det vonde brystet. Men syns det er trist å måtte helle melken ut, har jo generelt ikke så mye melk. Men prøver så langt som mulig å amme normalt på den friske siden. Problemet er bare at mini fikk flaske et helt døgn, for jeg var så dårlig at jeg ikke klarte å amme.Så han foretrekker helst flakse, men prøver så godt jeg kan å få ham til å ta brystet også.
LadyLuck & Skrevet 1. mai 2008 Forfatter #2 Skrevet 1. mai 2008 oi... skulle selvsagt stått en normailtemperatur på 36,4
Gjest Skrevet 1. mai 2008 #3 Skrevet 1. mai 2008 HUff, husker hvor vondt og jævlig det var, stikker i puppen bare ved tanken. Gikk over etter 2-3 dager her heldigvis og jeg fikk den ikke tilbake. Jeg sleit også med å få ungen til å ta puppen etter hun fikk smaken på flaska, det hjel faktisk litt med skjold innimellom da. God bedring og lykke til med ammingen. klem fra
Gjest Skrevet 1. mai 2008 #4 Skrevet 1. mai 2008 du har akkurat som meg du.. det er så typisk uflaks :s men håper pencilinen tar knekken på dette! her må jeg vente til i morgen for typisk nok så hadde ikke apoteket den medisinen jeg trengte inne da sambo skulle hente den ut for meg.. så sitter med vondt,helt grusomt.. :s Ps : jeg gav snuppa flaske i flere dager og hu tok det friske brystet kjempegodt i går (trengte litt avlastning av ammingen)
LadyLuck & Skrevet 1. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 1. mai 2008 Takk for genialt tips!! Hadde ikke tenkt på skjold jeg. Pakket de fint bort, nå når brystene hadde fått hvile og ikke var såre lengre..
LadyLuck & Skrevet 1. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 1. mai 2008 hvilken penicilin du har fått forskrevet Gothica? Har fått Apocilin 660, og lurer på om det kan være den som gir mini diare. Kan jo selvsagt være det at vi tilsetter malt i MME, så han ikke skal få så vondt for å gjøre fra seg, men kan ikke huske at "storebror" reagerte med diare når han fikk malt i melken..
Blue Lady Skrevet 1. mai 2008 #7 Skrevet 1. mai 2008 SÅ kjedelig! Hadde selv betennelse da vesla var 2 uker, det var ikke noe gøy. Vil bare tipse deg om at du kan kjøpe et vitamin/mineral (vet ikke helt hva det er) som heter Lecitin. Helst de som er over 1000 mg. Ta noen sånne tabeletter hver gang du føler det tetter seg i brystene. Lecitin gjør at klumper løser seg opp slik at du kanskje slipper flere betennelser. Jeg tok av og til hver dag, og har ikke hatt betennelse siden den første gangen
Gjest Skrevet 1. mai 2008 #8 Skrevet 1. mai 2008 å huff.. stikker i puppen her også med tanke på det.. stakar deg....! jeg hadde også.. usj... god bedring, å håper alt vil gå bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå