Gå til innhold

DÅRLIG FROM!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Æsj, sa sitter jeg her, helt tappet for energi.

Er i så sinnsykt dårlig form, kaster opp og er helt slapp..

Blæ.. Litt syting fra meg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Godt å høre at jeg ikke er den eneste, orker ingenting, mest lyst til å ligge i senga og bli der... Alt er bare æsj... Men nå skal jeg tvinge meg til å gå en tur, se om det hjelper litt..

Skrevet

er ett tegn på at det nærmer seg slutten.. Formen bytter like fort som det å skulle vri på en bryter. Går fra ett rom til ett annet så er det rett ned i en stol og vente på at man skal orke en ny etappe, energien er oppbrukt med en gang. I går ble jeg så sliten av å lage middag, og det var en enkel middag, sphagetti og kj.deig, men når vi skulle spise var jeg så sliten at jeg bare gikk fra bordet og la meg på sofan, helt utslitt.. så er vel viktig å huske på å ta seg mange puster i bakken nå på slutten og tenke at det har vi lov til å gjøre:).. har 36 dager igjen nå, så det lakker og lir mot slutten av dette aller siste svangerskapet:) er nr 4 så nå blir det ikke flere her i gården nei!!! hehe...

Skrevet

Jeg er også i dårlig form, orker ingenting, vil bare ligge og hvile. Har 15 dager igjen men føler det som evighet!

Skrevet

15 dager her og, formen er litt bedre, kaster ikke opp, men er SLAPP, blir sliten av å sitte på sofaen jo. hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...