Katsi Skrevet 1. mai 2008 #1 Skrevet 1. mai 2008 Skal til innvendig ul for å kontrollere en cyste jeg har hatt på høyre eggstokk. Er det mulig å se noe liv da tro?
HH72 Skrevet 1. mai 2008 #2 Skrevet 1. mai 2008 Er vel teoretisk mulig å se noe, men hjertet har ikke begynt å slå ennå, tror jeg. Så ikke bli nervøs hvis de ikke ser hjerteslag..
Tomtetroll Skrevet 1. mai 2008 #3 Skrevet 1. mai 2008 Det er vel heller tvilsomt, med mindre du er lenger på vei enn du tror da. Jeg var 6+2 og det eneste de kunne se var et annlegg til foster og en plommesekk. Ikke noe hjerte som slo altså..
Lucy T og prinsessa *** Skrevet 1. mai 2008 #4 Skrevet 1. mai 2008 Hvis du vet nøyaktig når du hadde eggløsning, og derfor vet 100% sikkert at du er 5+5 da, så skal man teoretisk kunne se et bankende hjerte. Hjertet begynner å slå når du er 5+4 står det på babyverden. Men nå er det sikkert med spirene som med barn - man vokser og utvikler seg litt individuelt... Som noen over her sa, så vil de kunne se fosteranlegg og plommesekk, og gi et bedre svar på hvor langt på vei du er (lengde og form på embryoet)... Lykke til!
Susie & Desembergullet Skrevet 1. mai 2008 #5 Skrevet 1. mai 2008 Jeg hadde UL omtrent på det stadiet, og da kunne vi bare se en bitteliten fostersekk, så jeg tror det er litt tidlig ennå. Jeg hadde enda en UL i dag, er 6+4, og hørte hjertet banke )) Ble så glad!!!
Katsi Skrevet 1. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 1. mai 2008 Ja, ikke vits i å bli bekymret hvis de ikke ser noe. Tenkte bare at hvis de første hadde en ul der inn kunne de se om de så noen baby også Er 100% sikker på el, hadde sex den dagen og så gikk det over en uke til neste gang pga hyttetur og besøk, så er ganske sikker på at det er 5+5. menmen, det blir nok av ul ( iallefall innvendige) Hadde svak livmorhals forrige svangerskap og da endte jeg på 17 tror jeg. De sa også at de ville følge meg tidligere opp neste gang, så får nok sjansen igjen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå