Mamma til 2 søte jenter Skrevet 1. mai 2008 #1 Skrevet 1. mai 2008 Det gikk faktisk ganske greit. Litt sviing når jeg injiserte, men ellers ok. Var en deilig følelse når første gangen var overstått i går kveld.
Kine71 Skrevet 1. mai 2008 #2 Skrevet 1. mai 2008 Heisann! Jeg skal til pers i kveld. Første stikking på første forsøk. Er veldig spent på tiden fremover. Lykke til. Du får henge deg på uke 20-jentene....
Mamma til 2 søte jenter Skrevet 1. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. mai 2008 Det er første forsøk for meg også. Skulle egentlig begynt på sprøyter på torsdag, men siden de fant en cyste forrige torsdag så ba de meg å vente med å begynne på sprøyte til etter jeg hadde vært hos dem i går. Så i går kveld måtte jeg begynne. Brukte ca 10 minutt på å psyke meg opp, men når jeg først stakk var det ikke noe ille i det hele tatt - kjente det nesten ikke (altså bare når jeg sprøytet inn væsken). Gikk veldig fint. Egentlig skulle jeg vært blant uke 19 jentene - men nå blir jeg i tvil om jeg blir blant uke 19 eller 20 jentene. Det får jeg nok svar på til tirsdag.. For min del kan det faktisk bli uttak rundt neste helg - da de på Riksen sier at man går på sprøyter i gjennomsnitt 8-12 dager. Så jeg er spent. Etter 4 uker med spraying hadde jeg mange eggceller på 7-8 mm og 2 på 12 mm. Skjønte det skulle være 18 mm ved uttak. Så av den grunn er jeg rimelig spent på hvordan det går til tirsdag. Du får ha lykke til med stikkingen i dag - jeg er sikker på at det går veldig fint!
kirsty*2barnsmamma Skrevet 1. mai 2008 #4 Skrevet 1. mai 2008 Godt å høre at det gikk bra :-) Jeg er nå på stikkedag 9 og tenker ikke over det lengre. Men lå våken natten før første stikk og grudde meg... hehe Lykke til videre i forsøket da! Klemmer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå