Gå til innhold

Ja, da har jeg satt den første sprøyten...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det gikk faktisk ganske greit. Litt sviing når jeg injiserte, men ellers ok. Var en deilig følelse når første gangen var overstått i går kveld. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann!

Jeg skal til pers i kveld. Første stikking på første forsøk. Er veldig spent på tiden fremover. Lykke til. Du får henge deg på uke 20-jentene....

Skrevet

Det er første forsøk for meg også. :) Skulle egentlig begynt på sprøyter på torsdag, men siden de fant en cyste forrige torsdag så ba de meg å vente med å begynne på sprøyte til etter jeg hadde vært hos dem i går. Så i går kveld måtte jeg begynne. Brukte ca 10 minutt på å psyke meg opp, men når jeg først stakk var det ikke noe ille i det hele tatt - kjente det nesten ikke (altså bare når jeg sprøytet inn væsken). Gikk veldig fint.

Egentlig skulle jeg vært blant uke 19 jentene - men nå blir jeg i tvil om jeg blir blant uke 19 eller 20 jentene. Det får jeg nok svar på til tirsdag.. For min del kan det faktisk bli uttak rundt neste helg - da de på Riksen sier at man går på sprøyter i gjennomsnitt 8-12 dager. Så jeg er spent. Etter 4 uker med spraying hadde jeg mange eggceller på 7-8 mm og 2 på 12 mm. Skjønte det skulle være 18 mm ved uttak. Så av den grunn er jeg rimelig spent på hvordan det går til tirsdag.

Du får ha lykke til med stikkingen i dag - jeg er sikker på at det går veldig fint! ;)

Skrevet

Godt å høre at det gikk bra :-) Jeg er nå på stikkedag 9 og tenker ikke over det lengre. Men lå våken natten før første stikk og grudde meg... hehe

Lykke til videre i forsøket da!

Klemmer!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...