Gå til innhold

Gravid med Akupunktur?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er noen av dere gravide damer som har blitt gravide etter å ha forsøkt akupunktur? Jeg har vært prøver i et halvt års tid og har tenkt og prøve akupunktur men trenger noen positive tilbakemeldinger for å tro litt ekstra på dette. :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har prøvd akupunktur, og har endelig blitt gravid :-)

Vi har prøvd i akkurat 1 år, og jeg har tatt akupunktur siden begynnelsen av mars. Er nå i den 6. uka, har termin rundt nyttårsaften. Så når jeg først begynte med akupunktur gikk det veldig kjapt :)

Fikk behandling 2 ganger hver uke. I tillegg holdt jeg meg helt unna melkeprodukter i 1 måned(dette skal være bra for de som har hatt cyster på egglederne). Og plutselig satt spira:)

Håper det fungerer for deg også - lykke til! :-)

Skrevet

Soneterapi og øreakupunktur på meg. Trodde aldri jeg skulle få barn, men er nå 8+ (**,)

Skrevet

Så gøy å høre! Gratulerer til dere begge!!!Jeg begynner hos Klinikk Fjeld på majorstuen i Oslo. Har fått anbefalt de av flere. Regner med å gå ditt en gang i uke i begynnelsen. Har veldig tro på dette. Om det ikke blir noe spire er jeg alikvel sikker på at det hjelper for mange andre ting :-)

Skrevet

Min akupunktør brukte et punkt i magen som heter "palace of child"...og hu har all tro på at det var et av de viktiste punktene som hjalp meg. Be om å få det punktet du også :-)

Lykke til! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...