*inepetrine* Skrevet 1. mai 2008 #1 Skrevet 1. mai 2008 Er noen av dere gravide damer som har blitt gravide etter å ha forsøkt akupunktur? Jeg har vært prøver i et halvt års tid og har tenkt og prøve akupunktur men trenger noen positive tilbakemeldinger for å tro litt ekstra på dette. :-)
Prinsemamma:-) Skrevet 1. mai 2008 #2 Skrevet 1. mai 2008 Jeg har prøvd akupunktur, og har endelig blitt gravid :-) Vi har prøvd i akkurat 1 år, og jeg har tatt akupunktur siden begynnelsen av mars. Er nå i den 6. uka, har termin rundt nyttårsaften. Så når jeg først begynte med akupunktur gikk det veldig kjapt Fikk behandling 2 ganger hver uke. I tillegg holdt jeg meg helt unna melkeprodukter i 1 måned(dette skal være bra for de som har hatt cyster på egglederne). Og plutselig satt spira:) Håper det fungerer for deg også - lykke til! :-)
HappyVera81 Skrevet 1. mai 2008 #3 Skrevet 1. mai 2008 Soneterapi og øreakupunktur på meg. Trodde aldri jeg skulle få barn, men er nå 8+ (**,)
*inepetrine* Skrevet 1. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 1. mai 2008 Så gøy å høre! Gratulerer til dere begge!!!Jeg begynner hos Klinikk Fjeld på majorstuen i Oslo. Har fått anbefalt de av flere. Regner med å gå ditt en gang i uke i begynnelsen. Har veldig tro på dette. Om det ikke blir noe spire er jeg alikvel sikker på at det hjelper for mange andre ting :-)
Prinsemamma:-) Skrevet 1. mai 2008 #5 Skrevet 1. mai 2008 Min akupunktør brukte et punkt i magen som heter "palace of child"...og hu har all tro på at det var et av de viktiste punktene som hjalp meg. Be om å få det punktet du også :-) Lykke til! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå