Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil så gjerne være gravid, men er litt redd for at jeg finner symtomer og tolker tegn litt veeel nå..... Jeg blir litt sprø av å måtte vente nesten en uke før jeg kan teste.

Er det noen som vet hvor tidlig man kan ta en graviditetstest? Jeg leste på CB digital at man kunne ta den 4 dager før forventet mens....

Må nevne at jeg har vært gravid før, men mistet i 11 uke, så går jeg rundt og tror at jeg kan kjenne igjen følelsen.(den gangen sa jeg etter 6 dager at jeg trodde jeg var gravid...)

Men.....jeg har egentlig ingen symptomer.... litt tunge pupper og en god del stikking nederst i magen. Er litt redd for at jeg håper for mye nå, vi er jo bare på første forsøk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har også hørt at man teste 4 dager før, men det er ikke sikkert at de slår ut så tidlig.

Jeg har ikm om en uke, og synes også det er leeeeenge og vente. Er i første pp med vårt 3 barn. Føler meg gravid, men kan hende at det er for at jeg håper så mye at jeg er det.

Med første tok det litt tid å bli gravid, mens andre satt på første pp. Håper denne også sitter på første forsøk.

Har litt den samme følelsen som når jeg var graivd med nr 2. Er trøtt og litt øm i brystene.

Vi får vel bare smøre oss med tålmodighet og håpe at spiren sitter :-)

Lykke til!!!!!!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...