Anonym bruker Skrevet 1. mai 2008 #1 Skrevet 1. mai 2008 Hei!Hadde tenkt meg ut på gå tur i dag,lurer på når de kan sitte i bæremeis.har ei på 9 måneder.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2008 #2 Skrevet 1. mai 2008 Tror de kan sitte i meis når de klarer å sitte på gulvet alene. Vi begynnte med bæremeis til eldstemann da han var 10 mnd.
mamazon <3<3<3 Skrevet 1. mai 2008 #5 Skrevet 1. mai 2008 Fra Bergans hjemmeside under informasjon om bæremeis: Barn må ikke bæres i bæremeis før de kan sette seg opp selv og sitte uten støtte. Klarer ditt barn å sitte uten støtte i 10 min. kan det sitte i bæremeisen i 10 min. Klarer barnet å sitte i 4 timer kan det sitte i bæremeisen i 4 timer. Generelt bør ikke barn bæres i bæremeis før de er ca. 9 måneder eller veier rundt 7 kg, men tidspunktet er veldig avhengig av ditt barns fysiske kapasitet. Maksimum belastning er 17 kg eller ca. 4 år gamle. Barnet må aldri plasseres i meisen og la den fungere som stol uten at en voksen holder i meisen.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2008 #6 Skrevet 1. mai 2008 kommer ann på meisen. er den tett og lagd for små, fungerer den litt som bæresele på ryggen. vi brukte vår fra 4mnd alder på korte turer. skal sies at barnet vårt er altid har vært stødig og sterkt. ville ikke startet så tidlig om ikke-
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2008 #7 Skrevet 1. mai 2008 jeg er anonym 09.50. nå høres jeg helt horribel ut. men meisen vår er fra little life og er bygd mye mer kompakt enn bergans sine modeller. barnet vårt var også 8kg ved 4mnd alder. og satt selv som 5,5 mnd gammel. alle må se ann sitt barn og vurdere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå