Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg drikker 2-3 kaffer hver dag. Har det noe å si for graviditen/fosteret?

Hvor mye kaffe drikker du?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg drikker ikke kaffe når jeg er gravid. Matportalen.no sier at 1-2 kopper med kaffe (en kopp er 1.5 dl) i døgnet ikke gjør noe. For mye koffein tidlig i svangerskapet kan føre til abort og senere til for tidlig fødsel,derfor bør en holde seg borte fra for mye. Drikker du 1-2 kopper kaffe i døgnet,bør du også holde deg borte fra all annen mat og drikke som det er koffein i.

Så lenge du ikke drikker mer kaffe enn det du gjør,kan jeg ikke se at det skal være noe galt,jeg hadde ikke stresset for det i alle fall.

Skrevet

Jeg stresser ikke!!! Jeg spør!!!

Skrevet

Heisann=)

Kaffe er godt!!! Jeg drikker også kaffe, men det varierer mellom hvor mye og hvor lenge mellom hver gang.

Jeg har sluttet å koke meg kaffe hjemme, sambo drikker ikke mye kaffe han heller. Men på venninde besøk noen ganger så kan det bli noken kopper i løpet av en dag, faktisk oppi en liter sikkert. Men det kan være 14 dager eller 1 mnd mellom hver gang det blir så mye!! Kommer mye ann på hva slags vær det er også=) Passer på å drikke MYE vann de dagene det blir mye kaffe=)

Skrevet

Oi,unnskyld ser at jeg kanskje formulrerte meg litt feil,jeg mente ikke at du stresset,det var bare en måte å si det på om du skjønner. Du skriver ingenting som tilsier at du stresser med det.

Skrevet

oi HI, litt av et temperament på deg, hehe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...