Solskinnsbolla & solstrålene Skrevet 1. mai 2008 #1 Skrevet 1. mai 2008 Begynte i går med skikkelig mageknip, og i natt kom diareen. Alt jeg prøver å spise går bare rett ut igjen, t.o.m. drikke... Har prøvd med kun loff og doven cola, men også det kommer rett ut igjen. Både sambo og vesla hadde dette forrige uke. Trodde jeg slapp unna siden jeg ikke hadde fått det enda, men nei da... Sambo tok Immodium, så ble han bedre, men det kan jo ikke jeg ta... Noen som har noen gode råd eller tips? Da hadde jeg blitt veldig glad!
Bring_it_on!!:)) Skrevet 1. mai 2008 #2 Skrevet 1. mai 2008 Jeg sverger alltid til kull når jeg har kraftig diare.. =) God bedring.. =)
Solskinnsbolla & solstrålene Skrevet 1. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. mai 2008 Kan jeg ta det når jeg er gravid? Ikke peil på sånt jeg...
Bring_it_on!!:)) Skrevet 1. mai 2008 #4 Skrevet 1. mai 2008 Hmmm.. Det er jeg ikke sikker på.. kan du ikke ringe ned til legen og høre.. Du får jo både i flytende og i tablettform.. Jeg vet at den flytende kan tilogmed mini få,.. men ring og hør med legen du.. =)
Bring_it_on!!:)) Skrevet 1. mai 2008 #6 Skrevet 1. mai 2008 Jeg leste på pakningsvedlegget på kull mikstur nå..Står ingenting om hvem som ikke kan ta det.. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå